Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Besvikelsen när man sätter på en anime och hoppas på male singer men varje gång är det en kvinna som sjunger. Gråter Ledsen 

Kobato, Charlotte, anohana.. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag behöver ledighet!

SvaraCitera

PWr:
Jag behöver ledighet!

Jag tog ledigt idag och sov hela min arbetstid.. vilket betydde på att jag behövde sömn.. skyller på er Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag tog ledigt idag och sov hela min arbetstid.. vilket betydde på att jag behövde sömn.. skyller på er Party

Jag tog också ledigt idag och sov till kl 11. Det var välbehövligt kan jag säga!

SvaraCitera
Ämnesstartare

laleh är så bra

så sann person

SvaraCitera
Ajs
 Ajs

Att människor från UM som man hamnar i samma snapgrupp med som är dessutom helt främmande o man aldrig skrivit med de, att de kan skämta om att .... inte förtjänar att leva är bara sjukt. Man gör inte så mot människor man inte är bra vänner med. Sjukt irriterande och omoget beteende och riktigt besviken över Er som skrev det.

SvaraCitera

Fan va skönt det är att va naken och gå runt naken i sitt rum man känner sig så mycket jävla mer sexig

SvaraCitera

uj jobbat tills nu gnällgnäll ont överallt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

bra jobbat!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är man vaken sent fast man ska upp tidigt? Vansinnigt! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Varenda låt Eminem gör är Lit AF

SvaraCitera
Ämnesstartare

Julen är snart förbi Hjärta Mindre än två veckor kvar. Längtar. Längtat i en månad nu att julen ska vara förbi.

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Om alla hjälptes åt med de stora problemen världen står inför skulle det kunna bli bra, klimatet t.ex. men även annat

Jag vill tro på det, på godhet, men har märkt att jag inte gör det

SvaraCitera
Ämnesstartare

Så på ett sätt är jag en del av problemet, jag med mina pragmatiska lösningar

SvaraCitera

jocke/Kim:
Fan va skönt det är att va naken och gå runt naken i sitt rum man känner sig så mycket jävla mer sexig

Jag bryr mig inte att jag står naken vid mitt fönster på kvällarna.. för lat för och ta ner rullgardinen långt innan man ska krypa ner i sängen. Sen tror jag inte dem bryr sig heller mittemot. Deras hus är alltid släckt.. blir chockad varje gång de har tänt och då syns de väl. 

SvaraCitera
latest comments