Verlei:
Hej! Jag har precis gjort slut med min sambo. Vår relation har inte gjort mig lycklig vilket jag känt länge. Under den tiden har jag även fått upp intresset för en äldre man. Han är 19 år äldre än mig och jag tror att han tycker om mig också. Jag är inte säker på att han skulle kunna tänka sig en relation med mig och det gör mig osäker på om jag vågar säga något. Finns det en chans att det skulle kunna bli något mellan oss? Vi har även träffats och han har sagt många gånger att han tycker om mig..
Det finns de som är ihop som det är stor ålderskillnad på, Emmanuel Macron, president i Frankrike är ihop med en mycket äldre dam t.ex. Min Mormor och Morfar var det 15år imellan, jag känner ett annat par som det är 16år imellan osv. Min mammas arbetskollega är typ 60år gammal och är ihop med en 25årig kvinna och de har barn ihop, så klart ni har en chans.
Tomatmacka:
Hur gammal är du?
24 år gammal... Känns löjligt att fråga okända människor om tips men har aldrig gillat en såpass mycket äldre människa förut. Men jag kan verkligen inte sluta tänka på honom. Vi har känt varandra i 2 år och pratat med varandra mycket under den tiden. Men det är väl framförallt det senaste året som jag börjat känna mer. Vi har mycket gemensamt och gått igenom liknande saker i livet. Känns inte konstigt att prata med honom eller så
Trevlig-Snubbe:
Det finns de som är ihop som det är stor ålderskillnad på, Emmanuel Macron, president i Frankrike är ihop med en mycket äldre dam t.ex. Min Mormor och Morfar var det 15år imellan, jag känner ett annat par som det är 16år imellan osv. Min mammas arbetskollega är typ 60år gammal och är ihop med en 25årig kvinna och de har barn ihop, så klart ni har en chans.
Ja jag vet ju att det finns par som det fungerar mellan... Men är så himla rädd att om jag säger precis vad jag känner kanske jag förlorar allt liksom... Åh så är man ju alltid lite rädd vad folk i ens närhet skulle tycka och tänka...
Verlei:
Ja jag vet ju att det finns par som det fungerar mellan... Men är så himla rädd att om jag säger precis vad jag känner kanske jag förlorar allt liksom... Åh så är man ju alltid lite rädd vad folk i ens närhet skulle tycka och tänka...
Hitta något du älskar lika mycket som mannen du kan ha i förbedskap. Intresse. Men säg vad du känner när det kommer naturligt på samtalsämne, har en kompis som åkt flygplan själv till ett annat land och nu är de föräldrar.
SkeletonGirl:
Hitta något du älskar lika mycket som mannen du kan ha i förbedskap. Intresse. Men säg vad du känner när det kommer naturligt på samtalsämne, har en kompis som åkt flygplan själv till ett annat land och nu är de föräldrar.
Lättare sagt än gjort... Han gör mig förbaskat nervös men tror ändå nånstans att han redan vet vad jag känner..
Verlei:
Ja jo visst kan man oroa sig för det men det är 19år mellan er, inte 35år. Det pratas betydligt mer ju större skillnaden är och 19år är visserligen ganska mycket men inte extremt. JAg tycker du borde satsa, ni verkar passa bra ihop. 
Alla som är online visas inte för mig.. dock har mitt nät vart dåligt men tror inte pga det 
Trevlig-Snubbe:
Ja jo visst kan man oroa sig för det men det är 19år mellan er, inte 35år. Det pratas betydligt mer ju större skillnaden är och 19år är visserligen ganska mycket men inte extremt. JAg tycker du borde satsa, ni verkar passa bra ihop.
Ja det har du rätt i....
Känner iallafall att jag behöver landa först i och med att jag precis kommit från ett förhållande men... Kanske typ försöka dejta den här killen.
Verlei:
24 år gammal... Känns löjligt att fråga okända människor om tips men har aldrig gillat en såpass mycket äldre människa förut. Men jag kan verkligen inte sluta tänka på honom. Vi har känt varandra i 2 år och pratat med varandra mycket under den tiden. Men det är väl framförallt det senaste året som jag börjat känna mer. Vi har mycket gemensamt och gått igenom liknande saker i livet. Känns inte konstigt att prata med honom eller så
Min pappa har träffat en som är 25-26 år och han är 50 år. Åldern behöver inte betyda så mycket, iaf inte i detta fallet åtminstone.
Tomatmacka:
Min pappa har träffat en som är 25-26 år och han är 50 år. Åldern behöver inte betyda så mycket, iaf inte i detta fallet åtminstone.
Men vad tycker du om det då om jag får fråga? Jag tror inte jag hade känt på samma sätt om han hade haft barn till exempel...
Verlei:
Men vad tycker du om det då om jag får fråga? Jag tror inte jag hade känt på samma sätt om han hade haft barn till exempel...
Inget speciellt. Lite olustigt såklart att någon som är 5-6 år äldre är med min pappa men det är det enda. Är man inte van med det så känns det alltid konstigt på början men man anpassar sig snabbt och tänker knappt på det. Hon har ingen gammal kärring-attityd utan hon är väldigt snäll.
Vad är du mest orolig för när det gäller dig och han som du är intresserad över?
Tomatmacka:
Inget speciellt. Lite olustigt såklart att någon som är 5-6 år äldre är med min pappa men det är det enda. Är man inte van med det så känns det alltid konstigt på början men man anpassar sig snabbt och tänker knappt på det. Hon har ingen gammal kärring-attityd utan hon är väldigt snäll.Vad är du mest orolig för när det gäller dig och han som du är intresserad över?
Typ att han ska säga rätt ut att jag är för ung eller så...
Jag bryr mig verkligen inte om hans ålder.
har typ ~ börjat träffa ~ 1 person. känns lide lide läskigt. Elr vi har ej sagt att vi dejtar elr så så hur vet man egentligen
räkgylfar:
har typ ~ börjat träffa ~ 1 person. känns lide lide läskigt. Elr vi har ej sagt att vi dejtar elr så så hur vet man egentligen
lol, lycka till!