Inte Jung:
vad är allt du vill ha?
En bra familj, bra vänner (som vill vara med en efter skoltid) pengar, populäritet. Ba saker så man kan få passa in nån gång...
Donkeking:
En bra familj, bra vänner (som vill vara med en efter skoltid) pengar, populäritet. Ba saker så man kan få passa in nån gång...
Jag kan lära dig fota 🙂 måla blir dock svårare. Det är jag inte bra och lära.
PWr:
I år har jag tydligen lyssnat på 65.000 minuter av musik enligt spotify, det kändes lite
Drygt 23K för mig. Osäker på om lyssnandet som sker i Offline-mode räknas för där borde jag ha en hel del.
Lav:
Drygt 23K för mig. Osäker på om lyssnandet som sker i Offline-mode räknas för där borde jag ha en hel del.
Känns som att det inte borde räknas men jag är också osäker. Har aldrig lyssnat i offline-mode
PWr:
Känns som att det inte borde räknas men jag är också osäker. Har aldrig lyssnat i offline-mode
Hittade svar för 2017 iaf och då skrev de att det räknas.
Cobrak:
kan det bli tokigare?”I met this really great swish yesterday”
Tror banne mig inte det! XD
Alltså Lol XD roligaste ju! ''Aah okej, hmm sure, if you say so lol''
Satan i gatan. Själv har man Nästan 20 000. Och då kände jag att jag lyssnade mer detta året än förra!
Tyckte också att jag hade lyssnat betydligt mer detta året än förra. Men låg på ungefär samma som förra året
En jättesöt asiat med världens finaste lugg på bussen.. stående bredvid mig. Ser ut lite som Cobraks lillebror men äldre.

Där försvann min kärlek ut i regnet. Hoppas han såg titeln på hemsidan jag var inne på. Kan nästan rita av hans smala näsa och lilla mun när jag kommer hem. Och hans blåa mjukiströja. Samma färg som min sjal. Och hur han stod lutad.
Min favoritkanal på youtube just i denna stund är solklart Pontiak Johanzon - Topic
Jag var en liten lögnare idag... bad någon fixa en julklapp åt mig och i slutet la jag till att jag saknade personen. Den blev väldigt glad över att höra det. Men det var bara i luren då det kändes som dem var väldigt nära..
Och jag fick pannkakor på jobbet idag men tänkte inte säga jag åt de hemma, för då kanske de skulle bli för mycket för mig.. imorgon blir det crepes 
Shit, har inte hängt på UM sen 2015.
SkeletonGirl:
En jättesöt asiat med världens finaste lugg på bussen.. stående bredvid mig. Ser ut lite som Cobraks lillebror men äldre.![]()
kan ju vara så att du såg in i framtiden
å på så sätt är den första att bevittna min ena lillebror som en asiatliknande påg som växt till sig lite