Åh Edinburgh är admin nu, vart moderator innan, men han har inte varit inne sedan han blivit admin antar jag.
Jag hatar verkligen människor som har allt jag vill ha och ändå hittar saker att fucking gnälla över!!.
Äntligen lite sol över Stockholm! Känns som det var flera år sen sist. 
Donkeking:
Jag hatar verkligen människor som har allt jag vill ha och ändå hittar saker att fucking gnälla över!!.
Jag har vart inne i flera drömsovrum jag skulle vilja ha men jag hittar alltid saker och gnälla på de, bara och ta med inspirationen hem och göra det man kan i sitt eget.
Nu knasar Postnord igen. Ett annat paket jag beställt ska tydligen komma idag fram till dörren, men inte min dörr minsann, det står att den skall lämnas vid dörren hos en adress i Linköping 
Crysilis:
Nu knasar Postnord igen. Ett annat paket jag beställt ska tydligen komma idag fram till dörren, men inte min dörr minsann, det står att den skall lämnas vid dörren hos en adress i Linköping
Underbart! 
Crysilis:
Kanske stockholmsbruden eller vem var det här som kom från Linköping? 😉 nån var de! Nosegay! 
Linköping
2018-12-05 13:22
Försändelsen har felsorterats.

nosegay:
Wait, vad syftar du på om jag får fråga?
Var en händelse där en transsexuell person blev utkastad från en toalett markerad för kvinnor. Sedan finns det en specifik grupp i England som kallar sig feminister som sätter upp billboard skyltar om att Kvinnor betyder kvinnor, alltså det kvinnliga könet osv. Och argumenterar att transsexuella tar från kvinnor. Det är rätt så struligt, men aah
sies:
Yikes. Nån mer som hänger med om hur feminister nu vänder sitt hat mot transsexuella?Fattar inte hur dessa människor kan hata så extremt mycket. Tydligen är det en kvinnas rättighet att ta ifrån en transsexuell (mtf) rättighet att kalla sig transsexuell kvinna.
Say whut? Någon källa på det? Alltså jag kan förstå att de känner sig bittra när en transsexuell kvinna blir utnämnd till årets kvinna ungefär som att en biologisk kvinna inte är bra nog. Dumt att hata kan jag tycka, alltid dumt.
Crysilis:
Har inte fått något
Crysilis:
Linköping
2018-12-05 13:22
Försändelsen har felsorterats.
Någon som jävlas med dig
Min sanrio drömklocka var alldeles för dyr, hoppas den antika funkar..
tur att man kan kolla upp tickljudet på Youtube innan 
Donkeking: Jag hatar verkligen människor som har allt jag vill ha och ändå hittar saker att fucking gnälla över!!.
vad är allt du vill ha?