Trevlig-Snubbe:
Matematik verkar inte vara deras starka sida, jag tror Postnord och Tullverket bråkar med varandra.
Känns lite så, skrivit med båda =/
Tickstart:
Va?! Vad hände med den hederliga carl gustav?!Samt tror inte så många fler än du och jag betalar skatt här inne.
Fått ut den nya upphottade varianten ju. I komposit med rödpunktsikte å avståndsmätare å sånt fränt
Järnsikten ska det vara, rödpunkt är för rednecks.
har tagit på mig för mkt sociala planer kmr drunkna
Tänk vad roligt det kan vara och titta på väckarklockor på Amazon samtidigt man brinner av ilska för att de inte visar när sidan tar slut
men har hittat en drömklocka, inte alls vad jag tänkt mig
riktig gammeldags, ställer man den i bokhyllan syns den knappt.
Jag vill ha tuersuer märket
Det var den finaste designen jag sett, "this item does not ship to Sweden" nä men visa det inte då för mig 
Så många drömklockor..
Jag ger upp, blir ännu mer flikar att spara. Behövs ostbågar och imorgon ska letandet ta slut.
Crysilis:
Känns lite så, skrivit med båda =/
Det eller också byrokrati eller något annat tjafs. Väldigt tråkigt att saker och ting som borde fungera ej gör det. 🙁
räkgylfar:
har tagit på mig för mkt sociala planer kmr drunkna
Det vore tråkigt om du drunknade i socialt överflöd! Kan du kanske träffa flera vänner samtidigt så blir det lite mindre? Om det är några sådana sociala planer du har dvs. 
Tickstart:
Järnsikten ska det vara, rödpunkt är för rednecks.
Som på gamla goda tiden! Min Farfar hade/har ett gevär med järnsikte, mycket coolare än kikarsikte men effektivare venne fan. :/ Båda borde ju fungera så vadfan! 😀
Yikes. Nån mer som hänger med om hur feminister nu vänder sitt hat mot transsexuella?
Fattar inte hur dessa människor kan hata så extremt mycket. Tydligen är det en kvinnas rättighet att ta ifrån en transsexuell (mtf) rättighet att kalla sig transsexuell kvinna.
sies:
Yikes. Nån mer som hänger med om hur feminister nu vänder sitt hat mot transsexuella?Fattar inte hur dessa människor kan hata så extremt mycket. Tydligen är det en kvinnas rättighet att ta ifrån en transsexuell (mtf) rättighet att kalla sig transsexuell kvinna.
Har inte förstått feminism nej. Är lite trött på och höra dem jag känner är de prata så mycket, engagera sig i allt.
sies:
Yikes. Nån mer som hänger med om hur feminister nu vänder sitt hat mot transsexuella?Fattar inte hur dessa människor kan hata så extremt mycket. Tydligen är det en kvinnas rättighet att ta ifrån en transsexuell (mtf) rättighet att kalla sig transsexuell kvinna.
Wait, vad syftar du på om jag får fråga?
Hur kommer det sig att varje gång jag plockar godis, som enbart består av mina favoriter, så är det äckliga kvar ändå?????
nosegay:
Wait, vad syftar du på om jag får fråga?
okej lät väldigt harsh men menade det inte så utan mer whats happening