time: Men gud, grattis!!! Eller hur, sist vi pratade känns som om vi var tonåringar fortfarande (fast det var typ två år sen bara). Knasigt. Grattis till juridiken och giftermålet!!!
Tack! Ja, tiden springer verkligen iväg. Mitt senaste inlägg var alltså 2016, så himla längesedan.
Åh, skulle ge mycket för en gammal hederlig chatt nu, bara för att få catch up lite med alla.
Lav: hemligt förstår du väl...
och jag skäms nu över att dit nick är sjukt bekant men jag inte riktigt minns vem du är.
eller så vet jag, är rätt säker på att du är den personen, men minnet sviker mig...
Kom igen. Måste få veta!!! Haha, fråga så får du veta!
Lav: och jag skäms nu över att dit nick är sjukt bekant men jag inte riktigt minns vem du är.
eller så vet jag, är rätt säker på att du är den personen, men minnet sviker mig...
Kan trösta med att jag inte kom ihåg mitt egna nick ens. Hade inte kommit in om det inte vore för sparade lösenord (och användarnamn).
kook: Åh, skulle ge mycket för en gammal hederlig chatt nu, bara för att få catch up lite med alla.
Är vi fortfarande vänner på FB? Skriv till mig i så fall så har jag en glad överraskning!
Varför hittar jag så få anime sidor och ägaren till Animeseasons "tappade intresset" läste jag på ett forum. Animekiss och gogo suger, hade det inte varit för animetv så vet inte jag vad jag skulle göra med mitt animehjärta..
PWr:
Absolut! Blev en sån helg där man bara är hemma och tar det lugnt.. Nu brukar iofs de flesta av mina helger se ut så men men, mycket trevlig
Nice! ![]()
Konsten att drömma en konversation och sedan vakna med och använda ett av de orden till sitt nya Instagram konto.
Det ni

Bara jag som tycker partygubben liknar en orm 
sss..
Det var en kille som kunde ha cyklat in i en lyktstolpe medan han kollade på andra hållet. Tror han hade koll men jag blev skiträdd då jag är rädd för min stolpe på bron som jag är nära och gå in i varje dag. 
SkeletonGirl: Det var en kille som kunde ha cyklat in i en lyktstolpe medan han kollade på andra hållet
Precis det där hände en kompis för några år sen, men hon cyklade verkligen in i stolpen! Det var hur kul som helst ju 
PWr:
Precis det där hände en kompis för några år sen, men hon cyklade verkligen in i stolpen! Det var hur kul som helst ju
Detta var precis intill en restaurang på hörnkanten, och sedan stolpe.
Jag försökte föreställa mig det efter han cyklat iväg och det enda jag kan tänka mig är nått sånt här om trädet är cykeln/stolpen: 

SkeletonGirl:
Detta var precis intill en restaurang på hörnkanten, och sedan stolpe.
Jag försökte föreställa mig det efter han cyklat iväg och det enda jag kan tänka mig är nått sånt här om trädet är cykeln/stolpen:
Ja, det är sådär det ser ut! 
SkeletonGirl: Bara jag som tycker partygubben liknar en orm
sss..
Han är en orm.
Från filmen Robin Hood, visas en snutt varje år på julafton på Kalle Anka.
Ice:
Han är en orm.Från filmen Robin Hood, visas en snutt varje år på julafton på Kalle Anka.
Jag syftade på smilisen
och ormen! 
kook:
Kan trösta med att jag inte kom ihåg mitt egna nick ens. Hade inte kommit in om det inte vore för sparade lösenord (och användarnamn).
åh, hej kook!