Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Läste Kina snacks eller tänkte jag bara på det först? 

Mycket möjligt att du tänkte på det först bara Mycket glad

SvaraCitera

PWr:

Mycket möjligt att du tänkte på det först bara Mycket glad

Precis som jag gör med allt annat Ledsen

SvaraCitera

PWr:
Idag kunde AIK ha säkrat ett SM-guld i fotboll med det gjorde vi såklart inte. Nu blir det en till vecka med ångest och stress Glad

Är du med i AIK?

SvaraCitera
Ice
 Ice

Har slarvat bort avataren jag hade innan halloween, hittar inte den. Arg

SvaraCitera

Ice:
Har slarvat bort avataren jag hade innan halloween, hittar inte den. Arg

Jag tycker de är kul och kan sitta timmar med göra mappar Rodnar

SvaraCitera

SkeletonGirl:

Lee min ho och frysta nudlar.

Vet

SvaraCitera

Idag är verkligen en dyster dag! Tråkigt bajs väder 

SvaraCitera
Ice
 Ice

SkeletonGirl:

Jag tycker de är kul och kan sitta timmar med göra mappar Rodnar

Jag har nog för mycket i mapparna då jag inte hittar den, minns inte vad jag döpte filen till. Rodnar
Vad ska du göra med alla mappar? :p

SvaraCitera

Ice:

Jag har nog för mycket i mapparna då jag inte hittar den, minns inte vad jag döpte filen till. Rodnar
Vad ska du göra med alla mappar? :p

Vi har en vana och göra dupletter, sen ska alltid syrran be om att jag ska skicka den och den bilden till henne. Också har jag de till och måla av efter istället för och ta andra bilder så är de roliga med familjekort. Sen kan man ju hitta söta killar också. 

SvaraCitera

Smakar inte daimglass som Kina puffar? Nästan??? Liiite i alla fall Mycket glad 

Gillar inte daim och inte glasstruten. Men daimglass!! Hjärta Hjärta Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Smakar inte daimglass som Kina puffar? Nästan??? Liiite i alla fall Mycket glad 

Gillar inte daim och inte glasstruten. Men daimglass!! Hjärta Hjärta Hjärta

Hur kan du inte gilla daim? Asså en marabou med daim i är det bästa juFörvånad

SvaraCitera

PWr:

Hur kan du inte gilla daim? Asså en marabou med daim i är det bästa juFörvånad

Det är som Nutella, fastnar mellan tänderna. Så är de med Toblerone också, den serien jag tittar på nu äter dem bara Toblerone. Jag förstår inte hur de kan bryta av en bit utan få ont och bli alldeles kletig. Kartongen är perfekt form för akvarellpenslar så de tar jag gärna några. Krossad daim och vaniljsås Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Det är som Nutella, fastnar mellan tänderna. Så är de med Toblerone också, den serien jag tittar på nu äter dem bara Toblerone. Jag förstår inte hur de kan bryta av en bit utan få ont och bli alldeles kletig. Kartongen är perfekt form för akvarellpenslar så de tar jag gärna några. Krossad daim och vaniljsås Hjärta

Hmm det händer aldrig mig, att de fastnar mellan tänderna. Har jag sån tur alltså? Mycket glad

SvaraCitera

PWr:

Hmm det händer aldrig mig, att de fastnar mellan tänderna. Har jag sån tur alltså? Mycket glad

Mm och min mor bröt sin tand. Pappa äter det hela tiden, måste gömma de för honom när jag ska krossa de. Det kanske är en manlig grej och äta daim. Tjejen i serien köpte de inte till sig själv, utan lockade bara den ena killen för att han inte fick äta det. Jag gillar klubborna däremot man fick på skoldiskot och julavslutningar, men de är ju uppätna på en sekund. 

SvaraCitera

Asså var på läger nu på lovet och funderar lite på att om nån säger "vi måste träffas igen" så menar man det eller?? Äre bara nåt man säger? 

SvaraCitera
latest comments