jocke/Kim:
Är pytte lite hög på gräs just nu och funderar på om det kommer va svårare å plugga om ja fortsätter röka
Det blir det nog, svårare alltså. Så aah, ta de chill med gräset mannen!
Crysilis:
I am sitting here in the boring room, it is just another rainy monday afternoon, I am wasting my time I got nothing to do... '=/
🙁
Nu fick jag värsta comment spree, och så har jag Lav med Banhammer efter mig. Wat soll ai doo? :S
Crysilis:
I am sitting here in the boring room, it is just another rainy monday afternoon, I am wasting my time I got nothing to do... '=/
But there's a heavy cloud inside my head..I feel so tired. Put myself into bed och spyr hela natten. Förlåt, förstörde stämningen. Skjuter upp illamåendet lite till så länge jag kan. Jag klarade mig hem, har ätit. Druckit. Andats. Så varför kommer det när jag känner mig glad 
SkeletonGirl:
But there's a heavy cloud inside my head..I feel so tired. Put myself into bed och spyr hela natten. Förlåt, förstörde stämningen. Skjuter upp illamåendet lite till så länge jag kan. Jag klarade mig hem, har ätit. Druckit. Andats. Så varför kommer det när jag känner mig glad

Bara 16 timmars dag idag. Kortaste dagen de senaste två veckorna. Har t.o.m. tid att UMa. Känns stabilt o rimligt.
Plejadisk Panda:
Bara 16 timmars dag idag. Kortaste dagen de senaste två veckorna. Har t.o.m. tid att UMa. Känns stabilt o rimligt.
relate
skoja
du är 1 kämpe
Alla mina dagar är 24 timmar 0_o
På nästan tre timmar så byte jag avatar tre gånger. 
nån som har ett svar på min tråd? måste verkligen ha hjälp.
dahlbear:
jovisst men du skrev om både våldtäkt och kidnappning förut. skriv om jultomten då blir alla glada
ew jultomten
fett länge sen jag var inne här nu
e så tröttledsen