Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

jocke/Kim:
Är pytte lite hög på gräs just nu och funderar på om det kommer va svårare å plugga om ja fortsätter röka

Det blir det nog, svårare alltså. Så aah, ta de chill med gräset mannen!

SvaraCitera

Crysilis:
I am sitting here in the boring room, it is just another rainy monday afternoon, I am wasting my time I got nothing to do... '=/

🙁

SvaraCitera

Nu fick jag värsta comment spree, och så har jag Lav med Banhammer efter mig. Wat soll ai doo? :S

SvaraCitera

Crysilis:
I am sitting here in the boring room, it is just another rainy monday afternoon, I am wasting my time I got nothing to do... '=/

But there's a heavy cloud inside my head..I feel so tired. Put myself into bed och spyr hela natten. Förlåt, förstörde stämningen. Skjuter upp illamåendet lite till så länge jag kan. Jag klarade mig hem, har ätit. Druckit. Andats. Så varför kommer det när jag känner mig glad Gråter

SvaraCitera

SkeletonGirl:

But there's a heavy cloud inside my head..I feel so tired. Put myself into bed och spyr hela natten. Förlåt, förstörde stämningen. Skjuter upp illamåendet lite till så länge jag kan. Jag klarade mig hem, har ätit. Druckit. Andats. Så varför kommer det när jag känner mig glad Gråter

GråterGråterGråterGråterGråterGråterGråter

SvaraCitera

Bara 16 timmars dag idag. Kortaste dagen de senaste två veckorna. Har t.o.m. tid att UMa. Känns stabilt o rimligt. 

SvaraCitera

Plejadisk Panda:
Bara 16 timmars dag idag. Kortaste dagen de senaste två veckorna. Har t.o.m. tid att UMa. Känns stabilt o rimligt. 

relate
skoja
du är 1 kämpe

SvaraCitera

Alla mina dagar är 24 timmar 0_o

SvaraCitera
Ice
 Ice

På nästan tre timmar så byte jag avatar tre gånger. Rodnar

SvaraCitera

nån som har ett svar på min tråd? måste verkligen ha hjälp.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

jovisst men du skrev om både våldtäkt och kidnappning förut. skriv om jultomten då blir alla glada

ew jultomten

SvaraCitera

fett länge sen jag var inne här nu 

SvaraCitera

e så tröttledsen 

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
e så tröttledsen 

*bekräftelse*

SvaraCitera

Tickstart: