presidente:
Kvinnlig rösträtt var den västerländska civilisationen största misstag
Lägg ner ditt skitsnack nu.
Lav:
Lägg ner ditt skitsnack nu.
Inte mitt fel att kvinnor röstar mot sitt eget intresse och hellre röstar utifrån floskler som "jämlikhet, allas lika värde, feminism etc istället för att läsa på.
De verkar gilla våldtäkter, bilbränder och försämrad välfärd trots höga skatter
presidente:
Inte mitt fel att kvinnor röstar mot sitt eget intresse och hellre röstar utifrån floskler som "jämlikhet, allas lika värde, feminism etc istället för att läsa på.
De verkar gilla våldtäkter, bilbränder och försämrad välfärd trots höga skatter
Inte mitt fel om du förr eller senare blir låst/bannad om du inte sköter dig här.
Lav:
Inte mitt fel om du förr eller senare blir låst/bannad om du inte sköter dig här.
Jag tycker att han sköter sig helt okej.
uhu är jättetrött ALLTID har tröttnat på att vara trött
Då var man 19 år 

helvete vad tiden går snabbt
Märker att jag går snabbt ut från de politiska trådarna här även om jag försöker lyssna så gott jag kan. 
Blir trött bara jag ser s+m så blir det en ekvation för mig. 
Märker att jag går snabbt ut från de politiska trådarna här även om jag försöker lyssna så gott jag kan. 
Blir trött bara jag ser s+m, som en mattebok. 
Tycker Richard Olsson är ganska bra som talare, även om han kan va rätt dryg ibland och några jag känner inte vill se programmet när han fortsätter ta upp något som han sagt att nu går vi vidare.
Nu kom första gråtattacken som jag hållt inne.
fin dag och migrän och värktabletter
blandat
A turtle made it to the water!

Min kille trodde jag var otrogen mot honom.. Kul dag.. Vi gjorde typ slut men nä vi är fortfarande ihop och jag ska till honom på fredag. Woop woop
Varje gång jag hör eller ser att det regnar ute så blundar jag bara o ler. Jag är vanligtvis ganska snabb på o gnälla på grått o regn att de e så tråkigt, men efter den extrema värmen hoppas jag att det extrema fortsätter med mycket regn nu tills typ december, sen i december, januari och februari ska det vara massa snö och typ -20 här på bästkusten. Det är vad jag önskar mig