Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

presidente:
Kvinnlig rösträtt var den västerländska civilisationen största misstag

Lägg ner ditt skitsnack nu.

SvaraCitera

Lav:

Lägg ner ditt skitsnack nu.

Inte mitt fel att kvinnor röstar mot sitt eget intresse och hellre röstar utifrån floskler som "jämlikhet, allas lika värde, feminism etc istället för att läsa på.
De verkar gilla våldtäkter, bilbränder och försämrad välfärd trots höga skatter

SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:

Inte mitt fel att kvinnor röstar mot sitt eget intresse och hellre röstar utifrån floskler som "jämlikhet, allas lika värde, feminism etc istället för att läsa på.
De verkar gilla våldtäkter, bilbränder och försämrad välfärd trots höga skatter

Inte mitt fel om du förr eller senare blir låst/bannad om du inte sköter dig här.

SvaraCitera

Lav:

Inte mitt fel om du förr eller senare blir låst/bannad om du inte sköter dig här.

Jag tycker att han sköter sig helt okej.

SvaraCitera

uhu är jättetrött ALLTID har tröttnat på att vara trött 

SvaraCitera

Då var man 19 år Mycket gladPartySkål 
helvete vad tiden går snabbt 

SvaraCitera

Märker att jag går snabbt ut från de politiska trådarna här även om jag försöker lyssna så gott jag kan. Ledsen
Blir trött bara jag ser s+m så blir det en ekvation för mig. Förvirrad

SvaraCitera

Wildcat:
Då var man 19 år Mycket gladPartySkål 
helvete vad tiden går snabbt 

Hakuna Matata! (Grattis)

SvaraCitera

Märker att jag går snabbt ut från de politiska trådarna här även om jag försöker lyssna så gott jag kan. Ledsen
Blir trött bara jag ser s+m, som en mattebok. Förvirrad

SvaraCitera

Tycker Richard Olsson är ganska bra som talare, även om han kan va rätt dryg ibland och några jag känner inte vill se programmet när han fortsätter ta upp något som han sagt att nu går vi vidare. 

SvaraCitera

Nu kom första gråtattacken som jag hållt inne.

SvaraCitera
Ämnesstartare

fin dag och migrän och värktabletter
blandat

SvaraCitera
Ämnesstartare

A turtle made it to the water!

Hjärta

SvaraCitera

Min kille trodde jag var otrogen mot honom.. Kul dag.. Vi gjorde typ slut men nä vi är fortfarande ihop och jag ska till honom på fredag. Woop woopSover

SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje gång jag hör eller ser att det regnar ute så blundar jag bara o ler. Jag är vanligtvis ganska snabb på o gnälla på grått o regn att de e så tråkigt, men efter den extrema värmen hoppas jag att det extrema fortsätter med mycket regn nu tills typ december, sen i december, januari och februari ska det vara massa snö och typ -20 här på bästkusten. Det är vad jag önskar migHjärta

Hjärta

SvaraCitera
latest comments