Hjärtlös:
kan ge en chokladboll istället
då vill den nog bli vänner
Chokladboll som rullar ner för gatan! Eller sätter kokosen i halsen, vill du jag ska dö nu.
varför envisas man med och köpa chokladboll på ett café med goda pajer, morotskaka och budapestbakelser när man kan göra chokladbollar hemma? Är det för att man misslyckas med och göra dem själv? Så kompakta.. :c
SkeletonGirl:
Chokladboll som rullar ner för gatan! Eller sätter kokosen i halsen, vill du jag ska dö nu.varför envisas man med och köpa chokladboll på ett café med goda pajer, morotskaka och budapestbakelser när man kan göra chokladbollar hemma? Är det för att man misslyckas med och göra dem själv? Så kompakta.. :c
jag gör med pärlsocker själv hemma xD det är godare! maler ner havregrynen i en mixer så blir det bra
Jag är sjuk (förkyld) och kan inte sova och jag vill ha en magnum
Och jag vill kolla på en Clint Eastwood film
Ruttenfisk:
Antar att de flesta har börjat skolan igen nu? Känns som om det är mycket färre som sitter uppe och nattugglar nu ...
Ja, jag var bara vaken till 1 o då börjar jag 12.25 idag också...

Man född -00 grubblar över vilka han ska lägga sin röst på i det kommande riksdagsvalet.
Hjälp
fuck... är så jävla kär i en kille men vet inte hur jag ska säga det till han, kan inte ens tänka klart när jag skriver med han
Lav:
Jag läser gärna.
jag tog bort allt och sen minns jag inte vad jag har gjort med den
Lav:
Mäh.
jag är säker på att det kommer antingen bli gripande, sorgsen eller kriminal
jag vet inte om vi har men jag trodde aldrig att jag och lav skulle bli sams
När blev vi osams?