varför får jag inte se videos på facebook? på telefonen vägrar de visas alls och på datorer så får jag se två sekunder innan de anser att dem är slut
Har varit så flera år nu
Är inte glad inombords för övrigt
Det finns inga soldater mer, det finns inga gevär, och ingen känner längre till det ordet militär
Jävla solhelvete, komma fram idag igen

Blääää!
Typisk otur jämt med allting.
Crysilis:
Typisk otur jämt med allting.
Jag kan ge dig en lyckopeng. Eller blir nog lättare med ett fyrklöver, hittade en i bokskogen.
Nu ska man simma "seriöst" första gången sedan högstadiet. Ska bli spännande om man kommer ihåg rätt teknik.
Förväntansfull. 
Axel_von_Färsen:
Nu ska man simma "seriöst" första gången sedan högstadiet. Ska bli spännande om man kommer ihåg rätt teknik.Förväntansfull.
Hundteknik eller sjöjungfru teknik? Det kanske bara är sånt man gör i bassängen där hemma, bli jagad av sjöjungfrun som gömmer sig under gummibåten. 
Lycka till! 
Det brukar sitta kvar tror jag, har inte spelat bordtennis på många år men händerna och fötterna minns rörelserna.
Själv skulle jag vilja prova dyka igen från kanten, eller från någon brygga. Men är rädd för och komma för djupt ner i vattnet och inte ta mig upp..
Min rygg den går i tusen bitar! AjAj Aj!!!
Så ont det gör i den övre kontraspontana ryggmärgskotan, ingen aning vad i tusingen det betyder men det låter bra... eller dåligt, gör ju så ont... men det lät bra som om någonting sådant kunde kunna existera.
Hursomhelst skall jag i framtiden dumpa lasten om det åter ter sig att jag får konka på en femtonkilos väska på axeln i en timma en het sommardag. Det fann jag ingen glädje i direkt..
Aooou! 

Fan har ingen tid att göra nånting. Ligger efter med allt
ahggggvarmt
Måste ändå säga att jag uppskattar det memiga motivet på denna
https://shop.swatch.com/sv_se/klockor/originals/new-gent/leroicestmoi-suob150.html
Gud vad folk ska hålla på och klaga på värmen. Köp en AC???
Jag säger det ba rakt ut: Gud vad räkgylfar ska hålla på och klaga på värmen