Är just nu ensam mod ett litet tag, så litar på att ni alla uppför er på bästa vis och gör mig stolt. 
time:
Är just nu ensam mod ett litet tag, så litar på att ni alla uppför er på bästa vis och gör mig stolt.
Jadå, ska jag göra
Speedcuba, sjunga och wattpad är livet
time:

undrar om folk läser mina och hxileys konversationer i trådarna
dahlbear:
undrar om folk läser mina och hxileys konversationer i trådarna
Jag gör det, läser det mesta här, har ännu inte hunnit gå igenom alla trådar jag skulle vilja 
SkeletonGirl:
Jag gör det, läser det mesta här, har ännu inte hunnit gå igenom alla trådar jag skulle vilja
ahh läskig due
det här ger mig flashbacks till när jag pantade burkar på ica
dahlbear:
ahh läskig duedet här ger mig flashbacks till när jag pantade burkar på ica
Har aldrig pantat burkar förut så jag kan inte riktigt relatera till det men lite läskigt kanske det låter i att jag läser ALLT!!! (Som lockar mig såklart) 
dahlbear:
ahh läskig duedet här ger mig flashbacks till när jag pantade burkar på ica
Menar du med flashbacks att sidan är så cool att den fortfarande är aktiv sen typ 2009? Det är jag rätt imponerat över!
SkeletonGirl:
Har aldrig pantat burkar förut så jag kan inte riktigt relatera till det men lite läskigt kanske det låter i att jag läser ALLT!!! (Som lockar mig såklart)
omg har du aldrig pantat!! du har verkligen missat något, att panta flaskor kanske blir din kommande 2018 highlight. ja om du vågar förstås, hadr en dröm förut att jag sögs in i röret i en sån pantmaskin
SkeletonGirl:
Menar du med flashbacks att sidan är så cool att den fortfarande är aktiv sen typ 2009? Det är jag rätt imponerat över!
va! nej jag får flashbacks från 1-2 månader sedna
dahlbear:
omg har du aldrig pantat!! du har verkligen missat något, att panta flaskor kanske blir din kommande 2018 highlight. ja om du vågar förstås, hadr en dröm förut att jag sögs in i röret i en sån pantmaskin
Hahhaha åh till ett parallellt universum?? Finns Marvin där? Isåfall börjar jag panta NU!!! >___<
SkeletonGirl:
Hahhaha åh till ett parallellt universum?? Finns Marvin där? Isåfall börjar jag panta NU!!! >___<
nu förstår jag inte längre
dahlbear:
va! nej jag får flashbacks från 1-2 månader sedna
Hmm typ deja vu? Minnesluckor? Nostalgi? Jag använder inte så mycket av ordet flashback antagligen för att jag inte förstår innebörden av det hehee. Du får gärna beskriva tydligare vad för flashback du har fått. Kan ta de i pm eller strunta i de om de känns jobbigt att diskutera ^^