Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Marioswish:

Stackare, verkar som att många har haft det jobbigt senaste två dagarna.

Vad var det som gjorde att det blev skit av allt, mådde du dåligt så det räckte och det var droppen innan barnen höll på så eller var det endast det som blev jobbigt?

Mitt mående kanske räckte till att det blev så.igår med barnen. 
 Sen är min mamma så otrevlig att jag gråter ihjäl mig  nästan varje gång vi lägger på efter att ha pratat med varandra. Älskar henne så otroligt mycket ändå. Plågar mig själv lite kanske när det gäller mamma.

SvaraCitera

Aziiima:

Mitt mående kanske räckte till att det blev så.igår med barnen. 
 Sen är min mamma så otrevlig att jag gråter ihjäl mig  nästan varje gång vi lägger på efter att ha pratat med varandra. Älskar henne så otroligt mycket ändå. Plågar mig själv lite kanske när det gäller mamma.

Hon tror inte att du mår dåligt eller hur är hon otrevlig mot dig? Har liknande problem med min mamma, har knappt någon kontakt med henne. När jag väl har det så ser jag henne knappt som min mamma så det är lite bajs med allt!

SvaraCitera

Marioswish:

Hon tror inte att du mår dåligt eller hur är hon otrevlig mot dig? Har liknande problem med min mamma, har knappt någon kontakt med henne. När jag väl har det så ser jag henne knappt som min mamma så det är lite bajs med allt!

Hon är otrevlig typ lägger på,låter mig inte prata till punkt mm. Åh okej :/ beklagar. 

SvaraCitera

Aziiima:

Hon är otrevlig typ lägger på,låter mig inte prata till punkt mm. Åh okej :/ beklagar. 

Har du försökt snackat med henne när hon inte är upptagen och säga som det är? Du mår skit av det och hon verkar inte förstå det. Så gott du kan iaf

Tack!

SvaraCitera

Marioswish:

Har du försökt snackat med henne när hon inte är upptagen och säga som det är? Du mår skit av det och hon verkar inte förstå det. Så gott du kan iaf

Tack!

Hon förstår väl lite kanske/: mm

SvaraCitera

Aziiima:

Hon förstår väl lite kanske/: mm

Bättre än inget, ge henne mer tid och var tålmodig om du verkligen vill bygga en bra relation med henne. Det är svårt med föräldrarna men om du tror på dom två så hjälp dom att hjälpa dig 🙂

SvaraCitera

Marioswish:

Bättre än inget, ge henne mer tid och var tålmodig om du verkligen vill bygga en bra relation med henne. Det är svårt med föräldrarna men om du tror på dom två så hjälp dom att hjälpa dig 🙂

Jo men ändå:-/

SvaraCitera

Aziiima:

Jo men ändå:-/

Du är ju så pass gammal att man kan göra lite vad man vill med föräldrarna, inte lika stor skyldighet till att göra saker på deras sätt såvida man inte bor hemma. Man är inte 12 precis. Det är du som ska må bra och om du mår dåligt när du pratar med din mamma så är det ju inte så värst bra eller hur?

SvaraCitera

har äntligen fått remissen till hjärtläkaren på tisdag. hoppas ej jag behöver höra mitt eget hjärtljud, blir väldigt obekväm pga det av någon anledning? ska iaf göra hjärtultraljudet!

sen blir det ögonläkaren i början på februari för att se varför min syn har blivit så pass mycket bättre

SvaraCitera

arcelence:
har äntligen fått remissen till hjärtläkaren på tisdag. hoppas ej jag behöver höra mitt eget hjärtljud, blir väldigt obekväm pga det av någon anledning? ska iaf göra hjärtultraljudet!

sen blir det ögonläkaren i början på februari för att se varför min syn har blivit så pass mycket bättre

Lycka till! Försök att inte tänka på det dock lättare sagt än gjort såklart. Jag brukar känna obehag när jag överanalyserar hur min inre kropp känns, liksom hur allting fungerar. Riktigt spooky.

Önskar jag gick till ögonläkaren för att min syn blev bättre! Istället går man till optikern för att det har blivit sämre! *Suck* 😮

SvaraCitera

Marioswish:

Lycka till! Försök att inte tänka på det dock lättare sagt än gjort såklart. Jag brukar känna obehag när jag överanalyserar hur min inre kropp känns, liksom hur allting fungerar. Riktigt spooky.

Önskar jag gick till ögonläkaren för att min syn blev bättre! Istället går man till optikern för att det har blivit sämre! *Suck* 😮

Tror jag håller för öronen i värsta fall. Visst känns det konstigt?

Hahah ja, men den lär blir sämre igen så tror bara detta var en tillfällighet sorgligt nog 

SvaraCitera

arcelence:

Tror jag håller för öronen i värsta fall. Visst känns det konstigt?

Hahah ja, men den lär blir sämre igen så tror bara detta var en tillfällighet sorgligt nog 

Haha, extremt. Ryser när jag tänker på det nu. Oh my god no

Vem vet, next Supergirl eh? Nu får du bara vänta på att kunna flyga och all those things

SvaraCitera

Försöker vända tillbaka på dygnet, vill sova! :/

SvaraCitera

Jag blir äcklad av män som hatar på kvinnor som står upp för sina rättigheter

SvaraCitera

Marioswish:

Haha, extremt. Ryser när jag tänker på det nu. Oh my god no

Vem vet, next Supergirl eh? Nu får du bara vänta på att kunna flyga och all those things

Hahah ja precis! 

SvaraCitera
latest comments