Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Är taggad på mitt födelsedagsfirande nästa vecka!! Kmr göra roliga saker och vara omringad av bra människor. 

Vill lista ut hur jag ska göra med min jobbsituation också. Klarar jag av att plugga trots min depression/koncentrationssvårighet osv? Ska jag bli personlig assistent bara för att få ett snabbt jobb? Uh vill prata med ngn kunnig om detta

Ligger just nu dessutom och försöker formulera ett kort men tydligt meddelande till min kille om hur jag ser min framtid. Han har sina milstolpar om att "efter 30 ska man gifta sig och skaffa barn!! Bara då!! Och man kan flytta ihop om ett år från nu". Är lite mer meh, det viktigaste är att jag får barn innan 30 och resten kan kvitta lite mer. Blir så nojig för att få en besviken reaktion eller nå

SvaraCitera

arcelence: Ligger just nu dessutom och försöker formulera ett kort men tydligt meddelande till min kille om hur jag ser min framtid. Han har sina milstolpar om att "efter 30 ska man gifta sig och skaffa barn!! Bara då!! Och man kan flytta ihop om ett år från nu". Är lite mer meh, det viktigaste är att jag får barn innan 30 och resten kan kvitta lite mer. Blir så nojig för att få en besviken reaktion eller nå

Det är bättre att du ärlig, för det kommer ju påverka eran relation ändå.. att du kommer bli besviken istället på att du inte fått barn innan 30. Tell him Hjärta (är i samma sits och jag brukar säga att jag inte vill förstöra min vagina och det är större risk om man är 30+, ju äldre desto svårare förlossning oftast???)

SvaraCitera

Hjärtlös:

Det är bättre att du ärlig, för det kommer ju påverka eran relation ändå.. att du kommer bli besviken istället på att du inte fått barn innan 30. Tell him Hjärta (är i samma sits och jag brukar säga att jag inte vill förstöra min vagina och det är större risk om man är 30+, ju äldre desto svårare förlossning oftast???)

I did!! Och han höll med om allt? T.o.m att jag vill försöka skaffa barn vid senast 27? Har oroat mig för ingenting tydligen haha.. nu gäller det bara att stå ut med sin barnlängtan 

Förstår precis vad du menar. Riskerna kommer med åldern och fertiliteten sjunker snabbt efter 30, så vill man dessutom ha fler barn är det bäst att börja innan. Vad säger mannen din? Hjärta

SvaraCitera

Klockan går väldigt många minuter före på den här sidan

SvaraCitera

Åh är fett trött Gråter

SvaraCitera

Vad gör ni alla ikväll? Vad ska ni äta osv?

SvaraCitera

nowey.jpg

SvaraCitera

talang börjar ikväll någon er so ska se? 

SvaraCitera

någon so vill chatta ikväll ? 🙂

SvaraCitera
Haien

Du verkar inte få så många svar aziiima

SvaraCitera
Ice
 Ice

Aziiima:
Vad gör ni alla ikväll? Vad ska ni äta osv?

Det vart youtube. Vi åt vegetarisk tacos, simpelt att göra när slipper använda spisen.
Själv då?

Aziiima:
talang börjar ikväll någon er so ska se? 

Nej, visste inte att det var ikväll.

SvaraCitera

Ice:

Det vart youtube. Vi åt vegetarisk tacos, simpelt att göra när slipper använda spisen.
Själv då?
Nej, visste inte att det var ikväll.

åh gott. Är fett deppig ikväll :/

SvaraCitera
Ice
 Ice

Aziiima:

åh gott. Är fett deppig ikväll :/

Hoppas du blir bättre imorgon. 

SvaraCitera

arcelence:

I did!! Och han höll med om allt? T.o.m att jag vill försöka skaffa barn vid senast 27? Har oroat mig för ingenting tydligen haha.. nu gäller det bara att stå ut med sin barnlängtan 

Förstår precis vad du menar. Riskerna kommer med åldern och fertiliteten sjunker snabbt efter 30, så vill man dessutom ha fler barn är det bäst att börja innan. Vad säger mannen din? Hjärta

Åh!! Så bra att du tog upp det och ni tycker samma. Verkligen.

Jaa precis!! Min kille vill ha minst 2 barn.. helst fler. Då kan jag ju inte vänta till 30.. :I
Han säger mest att han vill ha säkrare ekonomi och en bättre bostad innan vi skaffar barn. Men jag säger.. väntar man för länge med att göra allt 100 % säkert så förlorar man chansen att föda barnet säkert OCH chansen att se barnet växa upp.. Det räcker ju typ med att kunna ta hand om barnet, ha pengar och vara en närvarande förälder. That's more than my fucked up dad ever did.. och jag blev väl inte helt hemsk ändå. (Alla övertänker det där med föräldraskap.. medan de som inte tänker alls föder 102109891029 barn som blir helt jävla dumma i huvudet)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Då var det söndag igen, tråkigaste dagen på hela veckanTumme upp

SvaraCitera
latest comments