Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Malm:

Det värsta har inte ens börjat änLedsen

Nope, mitten av Januari till slutet av Februari är värst. Alltid snö då och blask och mörkt och kallt. Önskar man var som en björn och kunde äta sig mätt vid juletid och sedan gå i vinterdvala ända till April.

SvaraCitera

Sossarna är fan sämst. Kul att idag vara afghan som följde reglerna och åkte hem.
Har iaf integrationstjänstgöring i veckan; ska instruera nyanlända i den ädla konsten att lyfta skrot. Förhoppningsvis är där väl nog god stämning. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Att lyfta skrot känns ju jävligt svenskt. Är det verkligen helt ok att pracka på dem svensk kultur på det viset? Ska ni inte våldföra er på lite småpojkar istället, i sann afghansk anda.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste vara mer öppen för kultur Panda, avsäg dig ditt barbari.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Din västerländska kultur hatar kvinnor, du borde vara mer som män från mellanöstern.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det sommar snart?

SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas verkl verkl det

SvaraCitera
Ämnesstartare

SvaraCitera

ska äta sushi imorgon med min bästa vän. har gått ca en vecka om inte mer sen vi sågs sist. känns jättekonstigt men är glad över att få se henneHjärta

SvaraCitera

Finns afghaner som är ännu tröttare på vänstertöntar än vad jag själv är. Fatta att tvingas stå ut med massa muppar som behandlar en som man vore en jättekänslig 16åring, när man i själva verket är en bra bit över 20 och uppvuxen i en kultur där det första man får lära sig är att det inte funkar att vara en liten fitta.
Det märks verkligen att man är uppskattad.

SvaraCitera

Inte Jung:
Är det sommar snart?

Ja i Australien.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda: Fatta att tvingas stå ut med massa muppar som behandlar en som man vore en jättekänslig 16åring, när man i själva verket är en bra bit över 20

Varför tror du att merparten av de som hävdar sig vara minderåriga flyktingbarn ljuger?

(Jag antar bara att du anser att merparten är vuxna, säg till om detta inte är fallet)

SvaraCitera

anonym321123:

Varför tror du att merparten av de som hävdar sig vara minderåriga flyktingbarn ljuger?

(Jag antar bara att du anser att merparten är vuxna, säg till om detta inte är fallet)

Jag ger dig en väldigt spännande utmaning:

Hitta en valfri bild som innehåller ett gäng s.k ensamkommande flyktingbarn, där majoriteten inte ser ut att vara vuxna män. 

Lycka till!

SvaraCitera
Ämnesstartare

enda nice m sjukdom e att man får trevlig röst

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nya_Niklas: Jag ger dig en väldigt spännande utmaning:

Hitta en valfri bild som innehåller ett gäng s.k ensamkommande flyktingbarn, där majoriteten inte ser ut att vara vuxna män. 

Lycka till!

Här är en video som menar att den visar bilder på folk som inte är under 18: Ensamkommande flyktingbarn 1.0 - YouTube

(Btw så har den med en kille som heter Fadi Skef som själv säger sig vara 19 år. Källa:
Fadi Emill Skef - Hej, Jag heter Fadi Emil Skef och bor... | Facebook)

Några bilder på folk som enligt mig mycket väl kan vara under 18 år visas 1:15, 1:29, 1:33 och 1:58.

Det är ingen hemlighet att många pojkar från Mellanöstern mognar snabbare fysiskt än etniska svenskar. Det är även lättare att få skäggväxt. Varför anser du att det är så underligt att se det som möjligt att de är under 18 år?

SvaraCitera
latest comments