Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Själv kan jag i bland framkalla nysningar genom att klia mig i luggen. Glad 

SvaraCitera

Ruttenfisk:
Pfft, 6 minusgrader är ingenting. Här är vi ute i femtio minusgrader och jagar isbjörnar med bara händerna för att klara livhanken

Shiiit, jag skulle nog inte klara av en sån bitande kyla. Visste förresten inte att svenskar jagade isbjörnar med bara händerna, trodde bara de var ryssar.

SvaraCitera

Lagt spikmatta där kissen brukar sova, så gick kissen upp på den och stampade och sedan lade sig där ovanpå, just nu har kissen somnat där. Förstår inte hur det inte gör superduperont i tassarna och att sedan ligga på det. Menmen.

SvaraCitera

hjTujs5.jpg

Nej Snusklotta, det är ingen som vill jobba med dig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Redovisning och opposition imorn, fyfan. Firing squad.

Nåväl fuck it, det får gå som det går.

SvaraCitera
Ämnesstartare

mah öhgg 3 examinationer imorgon mmgmgntngmhmt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

mår low key illa hela tiden???? låt mig sova jag ska upp 6 

SvaraCitera

pluggtöntar

SvaraCitera

Bara två lektioner imorgon, och lär kunna  ta mig genom båda med minimal ansträngning, yay

SvaraCitera

Yo

SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppleva en LSD-tripp skulle vara intressant, man kan tydligen se roliga saker. Inget jag tänker testa på, men som sagt skulle det vara intressant.

SvaraCitera

Ja, varför göra intressanta saker för...

SvaraCitera
Ämnesstartare

=)))))))

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. Skulle ta lsd innan sommaren men insåg att jag var tvungen att dra söderut innan dess. Undrar om det kommer ske alls nu, är för oengagerad i droger för att ta tag i det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Malm: Uppleva en LSD-tripp skulle vara intressant, man kan tydligen se roliga saker.

Ja, lätta variationer i hjärnans tolkningar av mönster är eventuellt intressant, men knappast vad grejen med LSD är.

SvaraCitera
latest comments