Själv kan jag i bland framkalla nysningar genom att klia mig i luggen.
Ruttenfisk:
Pfft, 6 minusgrader är ingenting. Här är vi ute i femtio minusgrader och jagar isbjörnar med bara händerna för att klara livhanken
Shiiit, jag skulle nog inte klara av en sån bitande kyla. Visste förresten inte att svenskar jagade isbjörnar med bara händerna, trodde bara de var ryssar.
Lagt spikmatta där kissen brukar sova, så gick kissen upp på den och stampade och sedan lade sig där ovanpå, just nu har kissen somnat där. Förstår inte hur det inte gör superduperont i tassarna och att sedan ligga på det. Menmen.

Nej Snusklotta, det är ingen som vill jobba med dig.
Redovisning och opposition imorn, fyfan. Firing squad.
Nåväl fuck it, det får gå som det går.
mah öhgg 3 examinationer imorgon mmgmgntngmhmt
mår low key illa hela tiden???? låt mig sova jag ska upp 6
pluggtöntar
Bara två lektioner imorgon, och lär kunna ta mig genom båda med minimal ansträngning, yay
Yo
Uppleva en LSD-tripp skulle vara intressant, man kan tydligen se roliga saker. Inget jag tänker testa på, men som sagt skulle det vara intressant.
Ja, varför göra intressanta saker för...
=)))))))
Haha. Skulle ta lsd innan sommaren men insåg att jag var tvungen att dra söderut innan dess. Undrar om det kommer ske alls nu, är för oengagerad i droger för att ta tag i det.
Malm: Uppleva en LSD-tripp skulle vara intressant, man kan tydligen se roliga saker.
Ja, lätta variationer i hjärnans tolkningar av mönster är eventuellt intressant, men knappast vad grejen med LSD är.