ska på en intervju imorgon. lite nervös. hehe.
Min klassföreståndare från högstadiet la till mig på Instagram
Undrar om hon ens kommer ihåg mig, men vill tro att jag gjorde ett starkt intryck d:
Har fortfarande svårt för att acceptera att det finns människor som faktiskt verkar tycka om mig, trots att de känner mig bra
Hmm, ska man kanske gå ut och ta en promenad för att njuta av höstmörkret och den nyfallna snön?
flygkärra:
kap verde. =)
den var helt ok. först var d ngn kycklingthaigryta med ris. sen varmrökt lax m pasta (((=
Din schtekare
Passa på att skämma bort dig massor!
Ruttenfisk:
Har fortfarande svårt för att acceptera att det finns människor som faktiskt verkar tycka om mig, trots att de känner mig bra
Men du =) tycker också du är bra. mvh random.
Ruttenfisk:
Hmm, ska man kanske gå ut och ta en promenad för att njuta av höstmörkret och den nyfallna snön?
Ja, det låter jättemysigt. Här har det varit sådär behagligt kallt också o inte sådär bitande hemskt. Så man typ njuter av att det är vintrigt idag.
Ruttenfisk:
kan känna det också ibland..
Hando:
ÄRU RASIST!!1?!!??11Håller med. Det där såg inget vidare ut. Känns som nudlarna bara skulle falla isär när man tar upp den eller så är nudlarna för hårda och känns som knäckebröd.
Eller så är den... alldeles... alldeles underbar! 
Hmm, den ser läcker ut men sedan kanske den alls inte är särskilt smidig att tugga på och hålla i.
Men vem vet.
Aziiima:
ska på en intervju imorgon. lite nervös. hehe.
Arbetsintervju? Har du slutat på det andra stället?
Såhär i efterhand var väl dagens kryddinköp kanske inte det billigaste. Men man får se det som en investering!
Lycka till med röran hörrudu!
Precis torkat av fönsterbrädet för femtioelfte gången idag... ändå fortsätter kissar att studsa upp med sina lortiga tassar varpå jag brädan torkar gång på gång. De smyger sig upp bakom ryggen på mig där jag sitter vid datorn med muffar över öronen... och så vips ligger det en kisse vid sidan om mig. På något vis måste jag göra klart för dem att det ej är okej att fortsätta med sådan nonchalant stil gentemot mej. Emottager gladeligen alla tips för att få bukt med detta otroliga bekymmer.
P.S. Nu medans jag skrivit det här så inser jag nu att kissens sovplats i smyg har förflyttats till bakom datorskärmen, varvid igår jag lagt en ny fin grön vårduk... Nej nu får det vara nog, katten måste dunsta!
Crysilis:
Arbetsintervju? Har du slutat på det andra stället?
nä det har jag inte. Vill ha mer jobb. därför 🙂
Fysikläxor och mat.
Walgrensvärld ikväll, någon som också ser? 🙂
omg vill se henne live!!