Avregistrerad:
Hej och välkommen till ungdomar.se!Vi är jätteglada över att du registrerat dig här och vi är alla givetvis väldigt nyfikna på vem just DU är. Varför inte ta någon minut och besvara frågorna nedan för att stilla vår nyfikenhet?
PS. Tidigare medlemmar får självklart också vara med och leka! Ett särskilt och hjärtligt tack till vår härliga medlem Rödingajäveln för inspiration till denna tråd.
Min ålder: 1
Här bor jag:
Sysselsättning (studier, arbete t ex):
Fyra ord som beskriver mig:
Detta gör jag helst på fritiden:
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda:
Om jag var en krydda så skulle jag vara:
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara:
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga:
Tre grejer jag inte klarar mig utan:
Min första kändiscrush:
Det äckligaste jag vet:
Mitt sämsta resminne:
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med:
Astrid Lindgrens bästa saga är:
Min favoritårstid är:
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning:
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast:
Jag var som lyckligast när:
Mina framtidsdrömmar är:
Såhär tillbringas mina dagar och nätter:
Såhär hittade jag till Ungdomar.se:
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se:Ha en strålande dag önskar,
Time, Edinburgh, qazedctgb, reben, blivande_japan och 019linnea!
Vill så gärna åka på Bio, se massor med filmer och sitta hela natten och äta popcorn och läsk.
Tycker verkligen att de ska fixa några sådana events. Helnatt på bio men antingen uppföljare som star wars eller sagan om ringen eller sådana... eller olika filmer, det är ju bara att alla ska gilla alla filmerna, så det kanske blir knepigt. Men vore ändå mysigt.
Ska se om det går några bra filmer nuförtiden.
Soft jobb att bara sitta å vara sämst hela dagarna för jättemkt betalt
Ja polisen är ju upptagen med viktigare saker* så det är bäst att Stig-Allan, Erik och Nils skärper sig och slutar hedersvåldsverka.
Inte Jung:
Ja polisen är ju upptagen med viktigare saker* så det är bäst att Stig-Allan, Erik och Nils skärper sig och slutar hedersvåldsverka.
Det är ju inte ens att man vägrar måla upp hedersförtryck på ett korrekt sätt som irriterar mig mest.
Det är ju det idiotiska tänket "om bara folk tar ansvar". Hur sätter vi stopp för nästan alla mord? Jo, om bara män kan ta ansvar. Hur gör vi oss väck med personrån? Jo, bara ta ansvar män, så löser det sig.
Självfallet är det ingen som kommer ta det här ansvaret. Ansvar är det värsta människan vet.
Sedan är det ju förståeligt att hon har svårt med sånt här, då man såklart aldrig kan nå en hög politisk position och samtidigt ha ett fungerande koncept kring vad 'ansvar' ens innebär.
Inte Jung: * https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/polisen-kartlagger-frallpriser?cmpid=del%3Afb%3A20170922%3Apolisen-kartlagger-frallpriser%3Anyh%3Alp
x_x
Meanwhile går det ut över riktiga människor. men det kommer tydligen en rapport angående hedersförtryck i mars, som tydligen ska lösa allt. så vem fan bryr sig. man kan såklart inte göra nåt tills dess -.-
Hrhhrcrtghthrh 1 person som ringt mig och lämnat 2 röstmeddelanden låt mig va
Har googlat nr och d verkar en person alt dens företag? Hmf
flygkärra:
Hrhhrcrtghthrh 1 person som ringt mig och lämnat 2 röstmeddelanden låt mig va
Om den var döende så e den ändå redan död nu. skit i't
Såg att min lillebror hade slagit ut hälften av en protes-tand (?) omg
Men vågade inte säga något för de sortens tänder är säkert känsligare och det var jag som gjorde att han var tvungen att ha låtsaständer =)))
vi slogs som fan som barn
Oj, nu rör man sig på tunn is även hos statlig media. Nu dröjer det nog bara 10 år eller så innan någon vågar kliva fram och påpeka att man kanske ska dra sina slutsatser utifrån den forskning som finns istället för att grunda dem i vad man tycker känns bra.
Den som väntar på nåt gott osv zzzZzzzZz
Plejadisk Panda:
https://www.svt.se/opinion/david-eberhard-om-familj?cmpid=del%3Afb%3A20170927%3Adavid-eberhard-om-familj%3Anyh%3AlpOj, nu rör man sig på tunn is även hos statlig media. Nu dröjer det nog bara 10 år eller så innan någon vågar kliva fram och påpeka att man kanske ska dra sina slutsatser utifrån den forskning som finns istället för att grunda dem i vad man tycker känns bra.
Den som väntar på nåt gott osv zzzZzzzZz
Han har gästat aron flams podd upprepade ggr! Kan rekommendera!
Tycker synd om alla som inte förstår hur underbar Håkan Hellström är
Mmmmm ändrade nyss helt ämne på min essä som skulle in igår nice har verkl 0 motivation ahhhh
Vi är jätteglada över att du registrerat dig här och vi är alla givetvis väldigt nyfikna på vem just DU är. Varför inte ta någon minut och besvara frågorna nedan för att stilla vår nyfikenhet?