Glädjen som uppstår när man hittar sig själv på bild från en match
_LI.jpg)
Inte Jung:
Behöver du vara vaken?
sov i 1.5 h nyss mvh. Och ja. har saker att göra. men nu blev allt skevt
flygkärra: sov i 1.5 h nyss mvh. Och ja. har saker att göra. men nu blev allt skevt
Synd med saker att göra
ah mmmm dilemma ang vad jag ska göra m livet nu
1. försöka sova typ? lär ej gå. + bör rimligtvis gå och tvätta bort smink och ev byta kläder heh så kmr ha glömt bort sömn då hmmm
2. Skriva på essä. e inte så sugen men vore ändå skönt å ha kommit en bit hm. inte asbrottom dock.
3. skriva litterär analys av två essäer. bör egentligen göra tills imorgon så vore väl rimligt. men måste läsa dem först då. de är ej mer än typ 5-6 sidor vardera så d är lungan men trÅkigt.
4. Kolla på ngt bbc-klipp som jag tydligen har ngt examinatonsseminarie om imorgon. vore kanske vettigt men också väldigt inte roligt + kan knappt prata ändå så aaee.
5. annat?
äe d e svårt med alla dessa beslut
Okej har panik kan ngn hjälpa mig... repade en spegel när jag städade.. EN STOR EN(både spegel och repa) något husmorstips som fungerar??? Har redan testat tandkräm det fungerade INTE
KycklingKalkon:
Okej har panik kan ngn hjälpa mig... repade en spegel när jag städade.. EN STOR EN(både spegel och repa) något husmorstips som fungerar??? Har redan testat tandkräm det fungerade INTE
Testa blanda tandkrämen med matolja först?
e d en repa så e d tänker jag
utgå från repan och repa några fler repor så att det blir en vacker bild
två snubbar har inom loppet av typ 3 minuter dragit "vad har du på dig?"-ice breakern. ba nä sluta?!?! gå?! uäh spyr på alla
Oroligt... Tänkte igår beställa ett stycke ting över nätet men den produkten försvann precis när jag skulle handla den, så skrev jag och frågade om de kommer få in varan igen på lager så svarar de att nej den kommer inte köpas in något mer, därav handlade jag istället en annan produkt som var liknande men inte alls lika bra. Så idag ser jag att de fått in produkten jag ville handla igen -.- Jag skrev och frågade om de kunde ändra min gamla order pga den inte skickats ännu, så sade de att de inte kunde göra det men däremot stryka den och ge pengar tillbaka så jag kan beställa den varan jag egentligen vill ha helst. Så gjorde vi det, men de var så sega på att ge pengarna tillbaka, så tror inte att banken kommer registrera det imorgon redan pga att de gav först nu sent ikväll, och sedan är det helg så tror pengarna kommer först på måndag 
Det vore ju inga bekymmer men det som gör det hela till ett problem är just att två av varorna finns det bara 1 kvar utav i lagret och båda är på rea... = någon annan lär köpa innan jag kan, vilket de gjorde första gången. Så ja... blir väl att får vänta och hoppas på att de inte ljuger igen och att de kommer tillbaka på lager, eller att jag har den oerhörda turen att ingen handlar varorna jag är ute efter, eller det tredje (och bästa) att någon här på UM swishar mig pengar så jag kan handla den nu!!
Crysilis: eller det tredje (och bästa) att någon här på UM swishar mig pengar så jag kan handla den nu!!
Vad har du för nummer och hur mycket ska du ha? =D
Plejadisk Panda:
Vad har du för nummer och hur mycket ska du ha? =D

Nash! Får hålla tummarna att de inte blir tagna av några snokar på webbshoppen och hoppas att återbetalningen blir redan imorgon, vet ej hur länge det brukar ta men 2 dagar+ har jag hört. Får se.