Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Fick en Coca-Cola av en kompis. Han hade skakat bort allt kolsyrat så jag sodastreamade det. Blev en helt annan smack...

SvaraCitera

ska sätta in löshår nu när jag kmr börja tjäna mer. funderar dock på vilken salong som är bäst, om jag ska köra på tejp, ifall jag ska färga det innan ngt eller så. kommer säkert bli sjukt fint när allt är klart!

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

kapade en decimeter av håret. Känns ok antar jag sjukt likgiltigt egentligen men de kanske bara är bra

SvaraCitera
Hando

Kollade igenom lite bilder jag tagit genom åren 2013-2016. Fick mig att sakna snö och vinter något oerhört.
Hoppas vintern 2017-2018 kommer tidigt (Typ andra halvan av november hähä) och stannar ända tills slutet av mars. Mycket snö ska det vara också! 1-2 meter plz. Och självklart inga temperaturer högre än -8. Skulle inte heller klaga om det snöar sisådär 2 gånger i veckan, både kraftigt och lätt snöfall.

Drömma kan man, men verkligheten känns ut att bli typ runt 0 och lite slask med enstaka dagar med kallt väder och snö.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter så lång tid, efter alla trådar och inlägg, så fattar jag fortfarande inte om danneboi är på riktigt.

Hjärta

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

vart är det utlovade regnet som skulle va här hela helgen? mvh besviken

SvaraCitera

Vill till Afghanistan

SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va snus är äckligt

SvaraCitera

Crysilis:

TardigFörvirrad Fruktansvärt måste det varit. Finns knappt värre fysisk smärta att känna än i munnen Gråter
Hoppas det blir bättre och att du känner det 100 gånger värt när det väl är över med den, som många veteraner säger <3

Jaa men typ så jag försöker motivera mig själv kommer ju inte se någon skillnad på ett tag men tänker hela tiden att smärta betyder att de flyttar på sig så det är ju alltid bra :I

SvaraCitera
Hando

Om man hade fått en tia för varje inlägg på Reddit om de där jävla protesterna i Charlottesville igår hade man kunnat köpa sig ett hus kontant, känns det som.

SvaraCitera

Fick både mitt amerikanska och svenska bankkort spärrade under veckan tog en hejdundrans massa jobb för att få båda att fungera igen.. Spräckte min mobilskärm och laga den bara för att tappa mobilen i handfatet nästa dag så den stendog. Så tänkte nä nu ska jag få en bra avslutning på min sista semestervecka och tänka sig att det fick jag! Åkte rullskridskor och kom precis hem från ER med en bruten handled. Fast ryggen gör bra mycket ondare, gjorde ju världens rövplask, låg där och vägra flytta på mig.. Men men blir gips 6 utav mina sista 9 veckor i Florida, det är så jädrans varmt här kommer ju aldrig gå :,(

SvaraCitera

bintdawah:
Vill till Afghanistan

Vi drar nu pls

SvaraCitera
Ice
 Ice

bintdawah: Afghanistan

Är du från Afghanistan?

SvaraCitera

Ice:

Är du från Afghanistan?

Blink

SvaraCitera
Ice
 Ice

bintdawah:

Blink

Jaha säger du de. Galen De landet undviker jag att åka till.

SvaraCitera
latest comments