Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/sahlgrenska-l%C3%A4t-jonnas-sambo-sv%C3%A4lta-i-30-timmar-1.4499025

Fyfan vad jag relaterar. De är riktiga as på Sahlgrenskas thoraxmottagning. Har också haft en punkterad lunga. Det tog dem flera timmar att fastställa att ena lungan hade kollapsat och att jag inte bara var "gnällig" som en av sköterskorna sa. Hade jag inte legat och varit typ döende så hade jag fan hoppat upp å knockat henne å sett vem som vore gnälligast då.

Och det blir ännu värre när nån svinig jävla äckelkärring ska följa mig till toaletten. Hon följer med in å stoppar alltså ner sin hand i mina kalsonger och tar tag å drar fram min kuk. Hade fan gett vad som helst för att byta plats med mesiga neddrogade 16åriga jag. Hade gått bärsärk och bränt ned hela stället.

AAAAAH blir så jävla arg

SvaraCitera

Jag tänker på gymnasiestarten. Vilka skolor kom ni in på förresten?

SvaraCitera

Hänger smått med båda mina ex nu. ... och det går.. bra? Oväntat men det är en lättnad. 
Kämpar vidare på jobbet, sista veckan nästa vecka. Ska på en till dejt på lördag. Ligger med olika dudes titt som tätt. Längtar efter att RK-jobbet ska starta igen! Slut på update:n

SvaraCitera
Ice
 Ice

Jaha, Fkpaw har avreggat. 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Jaha, Fkpaw har avreggat. 🙁

och omreggat (= eller man får ej outa ju men tror han är ok med annars får du slå maj paw

SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon tekniskt befogad människa som kan svara på varför mina återställningspunkter plötsligt försvunnit och utrymmet för dem har ändrats till 0 av sig självt? (kollade återställningspunkter senast igår, och då fanns det tre)

Jag har hyfsat lite ledigt hårddiskutrymme, men det känns som en grej som borde varna eller nått innan det görs automagiskt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Enligt loggboken står det att jag själv har ändrat, det har jag ej

SvaraCitera

SvaraCitera
mynona

Inte Jung:

Kram!

SvaraCitera

Du tror inte att du kan fått in knepigt program som ändrar i smyg? Bortom ditt medvetande. Vill sabotera ditt system. Fast känns som att de borde slagit till redan i sådant fall. Varför skulle de ha väntat.
Datorer ter sig knep ibland minsann!

Inte Jung:
Någon tekniskt befogad människa som kan svara på varför mina återställningspunkter plötsligt försvunnit och utrymmet för dem har ändrats till 0 av sig självt? (kollade återställningspunkter senast igår, och då fanns det tre)

Jag har hyfsat lite ledigt hårddiskutrymme, men det känns som en grej som borde varna eller nått innan det görs automagiskt

Inte Jung:

SvaraCitera
Ice
 Ice

flygkärra: och omreggat (=

Aha, snabba "puckar" 🙂

SvaraCitera

Tyckte jag såg Gruvan igår. Märkligt fast det var nog inte han. Sedan träffade jag och pratade ett tag men en person som såg ut som en vän till mig, jättelikt fast det var ju inte vännen. Haha, kan läsas som att jag började prata med pga trodde det var vännen fast så var inte läget, det visst jag innan att det inte var, men den såg mycket ut som vännen både till utseende och sätt.

SvaraCitera

Han är väl duktig i sång och så men tycker att det är synd att så väldans många populära sångare sjunger nästan precis likadant, svårt att höra skillnad mellan dom. Det är väl så som folket gillar att höra och därför justerar de väl sig till det publiken vill ha, vill väl inte kalla dem fejk, eller kanske... vet inte. De gör som folket gillar (och som vissa säger till dem att (göra kan jag tro)). Känns trist bara att så få populära sångare finns som sjunger lite annorlunda än alla andra, eller på sitt sätt så att säga. Men kudos till dem som gör det!

SvaraCitera

Ha en fin fredag alla! 🙂HjärtaHjärtaCool

SvaraCitera

Anders Borg visade könet på fest – och hotade arrangören
Det är ju sånt här som sker när man umgåtts för mycket med Dominika Peczynski, en osmos av galenskap.
Sveriges mest oklara förhållande.

SvaraCitera
latest comments