Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Den gräver sig in och vägrar lämna

SvaraCitera

flygkärra:
nyss när jag mötte min stalkergranne med min familj utanför mitt hus och blev stressad och sprang därifrån 

snyggt och smidigt ja

Förvånad
Skriv en arg post-it lapp!
Är människan väldigt på?Förvirrad

SvaraCitera

Såg på to the bone förut men vill veta vad som hände sedan, hur gick det för alla tillslut? Ledsen
Känns lite som att den slutade för fort, fick inte ens möta doktorn igen.

SvaraCitera
Hando

Sitter och kikar på grytor. Min nuvarande på 2,8 l är för liten. Men funderar på vilken storlek som är lagom?
Funderar på 5 l eller 8,5 l. 
5 l känns ut att kunna bli för liten ändå, men 8,5 l känns rätt stor...?
Dock slipper jag att det kokar över i 8,5 l då den är såpass hög.
Det är segt att inse att man köpt en för liten, men också segt att inse att "Fanskapet är för stor!".

SvaraCitera
Hando

Äsch vad fan kanske lika bra att köpa en av varje.

SvaraCitera
Edde03

Jag tänker på hur fantastiskt det här forumet är efter som alla är öppna och ärliga och pratar om det jag är intresserad av! 

SvaraCitera

lite störning  i sömnen då, aja orkar inte sova längre går upp istället ska ändå upp 05.15. ska nog sätta på lite kaffe. 

SvaraCitera

Har inte sovit på evigheter nu känns det som Trött

SvaraCitera

Lilla Trollungen:
Har inte sovit på evigheter nu känns det som Trött

Fortfarande vid datorn?? Förvånad

SvaraCitera

Crysilis:

Fortfarande vid datorn?? Förvånad

Hahaha nej snarare vid datorn igen, har varit runt i lägenheten o gjort lite annat, ätit med mera, sen suttit vid en av våra andra datorer faktiskt o hållit på med en suuuperviktig grej, så har faktiskt hunnit göra lite nytta ändå :)))))))  fast jag har inte sovit nånting sen omkring kl 7-8 igår...ShockeradTrött

SvaraCitera

Aldrig direkt gillat att bo vid kusten, känns så kalt och tomt på något vis. Stockholm, Malmö och Göteborg är visserligen annorlunda pga stora ställen tror jag. Inte alls många kustfanatiker som annars där alla har vita väggar i sina gamla trähus och inrett med modellsegelfartyg, båtrattar, råbandsknopar och krogar med fiskenät på väggarna och allt det där annars. De gillar väl sådant och turister tros väl uppskatta det såväl. Känns inte hemtrevligt.
Fast är väl inte inbart det som gör att jag vantrivs såklart, men vet inte direkt vad det kan vara. Det blåser visserligen konstant men tror att det måste vara en helhet av alla skillnaderna. Kanske bara för att jag inte är van vid det. Kommer dock ALDRIG vänja mig med alla hungriga giriga hönskacklande flygfän till fiskmåsar som irriterar än vart man än tar vägen. Och håller en vaken om nätterna.

SvaraCitera

Nu behöver jag nog egentligen veeerkligen sova, är så trött så kan knappt hålla ögonen öppna längre o btw märker man verkligen att man är trött i huvudet när man läser att det står "krossat hjärta" nånstans o man tänker: "va? kan man skada sig eller bli sjuk så att hjärtat krossas o sen överleva o berätta om det??" TröttFörvirrad Visste inte att jag blev såhär bokstavlig av att vara trött...

SvaraCitera

Tänker på sådan figur var gång jag läser ditt namn + rosa profilbild:
images?q=tbn:ANd9GcR4w2ZDq4nhhMCC9jKRmRO
Thihi

Lilla Trollungen:
Nu behöver jag nog egentligen veeerkligen sova, är så trött så kan knappt hålla ögonen öppna längre o btw märker man verkligen att man är trött i huvudet när man läser att det står "krossat hjärta" nånstans o man tänker: "va? kan man skada sig eller bli sjuk så att hjärtat krossas o sen överleva o berätta om det??" TröttFörvirrad Visste inte att jag blev såhär bokstavlig av att vara trött...

Ja sov du! Sover

SvaraCitera

Crysilis:
Tänker på sådan figur var gång jag läser ditt namn + rosa profilbild:
images?q=tbn:ANd9GcR4w2ZDq4nhhMCC9jKRmRO
Thihi

Ja sov du! Sover

meh, är mkt sötare än den  Söt Rullar ögonen hihi

Ja jag är nog tvungen att sova, även om det känns som lite fel tid att lägga sig, för annars slår det väl runt i huvudet på mig

SvaraCitera

IgysrUm.jpg

Oväntad åsikt från nån som ser ut så där.

SvaraCitera
latest comments