Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

D6Xh2TE.jpgUdLvx5j.jpg

Alex Hannold frisoloklättrade häromveckan El Capitan i Yosemite. Det kan vara något av det sjukaste och mest imponerande en människa någonsin åstadkommit. Känner inte till någonting annat där det finns en person som är på en så mycket högre nivå än andra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelade BasGitarr för jag trodde jag hade lite ork, men lät som att jag var stupfull typ.
Begriper mig inte på musikteori som inte är uppenbar så fick leta efter ett band med rätt toner och trolla fram något som kunde kallas powerackord men nu sitter nog eddie meduzas gasen i botten en dag när jag är frisk, på ett högst oortodoxt vis.

SvaraCitera

Skaffade relativt nyligen snapchat. Tycker fan det är lite roligt.

SvaraCitera

Ser på Familjen Macahan.
loJ9mbO_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&f

SvaraCitera
Hando

Dat feeling när man får 3 månadslöner samtidigt. Rodnar
Dat feeling när man sätta undan pengarna till kommande månader och inte enbart kan sätta de på sparkontot. Ledsen

SvaraCitera

Hando:

"Tyckte"?
Inte längre?Förvånad

tycker*

SvaraCitera

ledig idag 🙂

SvaraCitera

019linnea:

sa ingenting eftersom jag var så fokuserad på att komma till jobbet/prata i telefon med en vän som fyllde år! skulle nog pratat med chauffören eller polis dock

stackars dig måste ha varit jätte obekvämt liksom. Vissa män är bara så äckliga.Förvirrad

SvaraCitera

Hjärta

SvaraCitera

Aziiima:

stackars dig måste ha varit jätte obekvämt liksom. Vissa män är bara så äckliga.Förvirrad

Skrattade mest efteråt tbh. Men det var också obehagligt och tycker de ska sluta med sånt på momangen!

SvaraCitera

019linnea:

Skrattade mest efteråt tbh. Men det var också obehagligt och tycker de ska sluta med sånt på momangen!

håller med haha!

SvaraCitera

jahap vad ska man äta till middag idag då? 

SvaraCitera
Hando

Man glömmer bort lite hur små kattungar faktiskt är tills man ser dem i verkligheten. 
Träffade en på 13 veckor idag hos en god vän.
OCH DEN VAR JÄTTELITEN. RodnarMycket glad
Efter ca 4 timmar hos honom så tycker man att sin egna katt är gigantisk i jämförelse. Faktiskt lite svårt att minnas att hon var så liten en gång även om jag har massor med bilder på henne som kattunge.
Dock säger storlek på bild nästan ingenting egentligen tills man träffar i verkligheten och håller i famnen. Söt

SvaraCitera

Aziiima:
jahap vad ska man äta till middag idag då? 

Grillat såklart. Spett med gul paprika, kastanjchampinjoner, zucchini osv... Sedan potatis i någon av dess 100 former. Sedan någonting mer grillat =)

SvaraCitera

JAG ÄR SÅ UTTRÅKAD OCH RASTLÖS :(((

SvaraCitera
latest comments