Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Hando

KattenKatarina: Det går bra - som tur är - att äta ketchup!
Har ett flertal allergier och är känslig mot det mesta, så är glad att jag kan att äta ketchup Galen

Det är ju skönt det! Hade nog varit tråkigt att äta vissa maträtter utan ketchup när man vet vilket måste det är på vissa.

Man får vara glad för det lilla man kan. Söt

SvaraCitera
Hando

Crysilis:

Tror att det är någonting i Sprite, blir också konstig, blir torr och äcklig i halsen och tungan. Hört att flera blir sådana av just den. Fast blir ibland också av 7up =/

(Lyckades inte klura ut hur man skulle sammanfoga 2 inlägg från 2 sidor till 1 inlägg så får bli såhär.)
Skönt att höra man inte är ensam.
Kanske är citronsyran i den som ställer till det?
Även om andra läsker också har det men kanske mer i Sprite?

SvaraCitera
Hando

Den senaste veckan har det alltid varit getingar kring min balkong. det varierar mellan 1-5 stycken. Dock så verkar de inte vara vidare intresserade av mig, tack och lov.
Såg nyss deras drottning. Jävlar vad stor den var. Försökte inte fånga den (Av uppenbara skäl) men uppskattar den till runt 6 cm lång och nästan 2 cm bred. Riktig bjässe.
Nu när jag såg drottningen blev jag dock lite orolig för att de jävlarna har byggt ett bo strax ovanför min balkong.
Det är inget man tar hand om själv precis, upp på taket för att jiddra med getingar på tredje våningen är inte jättelockande.
Hoppas de försvinner så småningom.

SvaraCitera

Är man handlingsförlamad under dagarna eller tänker man bara på det på nätterna då man vet att man inte behövde ta tag i det just då

SvaraCitera

Så oroligt. Fick sitta och pilla i flera timmar med att bygga ihop en sak. Instruktionerna var helt rätt men praktikantnissarna hade gjort fel och borrat dit skruvarna och olika smådelar på fel håll så fick skruva med mejsel och sätta allting korrekt igen.
Tänkte såklart att jag hade gjort fel då jag litade på dem. Satt i någon timma och letade fel jag kunnat gjort, men nix. Den blev bra efter två timmar ^^ + så hade de lagt olika skruvar som skulle vara i 3 påsar, i endast två påsar. Så fick gissa och ändra i slutet menmen. Är det sommar och sommarjobbare så är det.

SvaraCitera

Godnatt.

SvaraCitera

Shake that ass bitch and let me se what you got.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nya_Niklas:
Shake that ass bitch and let me se what you got.

godmorgon!Hjärta

SvaraCitera

Adda på snap filip_fc3 användarnamn! Har tråkigt

SvaraCitera
Ämnesstartare

vi vill ju inte att folk ska få kontakt med varandra på ett sätt som människor fungerar på

deras behov av en individuell plats, deras behov av att bli sedda som individer, är ju dåligt och något som måste kontrolleras, alla ska ställa sig i samma led

jobbigt om man inte märker att man är nazist men man tror man gör nåt snällt

SvaraCitera
mynona

musisen:

godmorgon!Hjärta

E du nån man (=mynona) känner...? 

SvaraCitera
mynona

superpojken:
Är man handlingsförlamad under dagarna eller tänker man bara på det på nätterna då man vet att man inte behövde ta tag i det just då

HejRodnar

SvaraCitera
mynona

Crysilis:
Godnatt.

God eftermiddag! 

SvaraCitera

shablaaa

SvaraCitera

mynona:

HejRodnar

hej allt bra med dig? Söt