Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Det bästa med att bo i en större stad är att man kl 03 i natten bara behöver gå 100m utanför dörren för att få tag på en kolgrillad hamburgare med bacon, ost, ananas, rostad lök, hot dressing, majo och sallad, serverat i ett underbart surdegsbröd. mmmm bra ändå

SvaraCitera
Ice
 Ice

varghunden:

juuste minns denne, men inte så väl 🙁 lite struligt minne,  hen(han?!) var väl aktiv för några år sedan? 😮

Hon var mest aktiv förra året.

SvaraCitera
Hando

Crysilis:

Är det inte trappuppgångskatten eller är den helt ny?

Nej, detta är en annan.

SvaraCitera
time
 time

Tredje veckan i rad av denna outhärdliga trötthet. Bah. Vad gör man inte.

SvaraCitera
Hando

Testade att göra biff och bambo enligt recept jag hittat på internet, även om det inte blev som på kinarestaurangen blev det ändå förvånansvärt bra.
Jag är nöjd.Söt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:
Testade att göra biff och bambo enligt recept jag hittat på internet, även om det inte blev som på kinarestaurangen blev det ändå förvånansvärt bra.
Jag är nöjd.Söt

Blir ofta det, mest o slänga ner lite schyssta grejer i en stekpanna haha, gillar verkligen att man kan få thaimat osv som kostar typ 90 kr för typ 20kr osv, känns så gött på nåt sätt Rodnar

SvaraCitera
Hando

varghunden:

Blir ofta det, mest o slänga ner lite schyssta grejer i en stekpanna haha, gillar verkligen att man kan få thaimat osv som kostar typ 90 kr för typ 20kr osv, känns så gött på nåt sätt Rodnar

Känns mer värt, och att man känner sig då jäkla duktig som kan laga god exotisk mat själv.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Känns mer värt, och att man känner sig då jäkla duktig som kan laga god exotisk mat själv.

haha aah!! svårt o beskriva men det är riktigt gött liksom :DD och så är maten i sig såååååå goood haha, mmmm

SvaraCitera
Hando

varghunden:

haha aah!! svårt o beskriva men det är riktigt gött liksom :DD och så är maten i sig såååååå goood haha, mmmm

Tror det är lite känslan att en god hemlagad måltid alltid slår en god maträtt man köper ute.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Tror det är lite känslan att en god hemlagad måltid alltid slår en god maträtt man köper ute.

jag blir också glad för att det känns som jag fuckar systemet då Skadeglädje

SvaraCitera

blev bjuden på fest ikv men kan inte vara med uuuuh 🙁

SvaraCitera

Ser ni på melodifestivalen? Vem hoppas ni vinner?
Vi kan ha en UM-melodifestival!

SvaraCitera

har gråtit så mycket att jag har huvudvärk 

SvaraCitera

Crysilis:
Ser ni på melodifestivalen? Vem hoppas ni vinner?
Vi kan ha en UM-melodifestival!

eurovision song contest, ESC om det är det du syftar på så ja! hoppas på Robin eftersom jag inte satt mig in så mkt i de andras bidrag Rodnar vem hejar du på?

SvaraCitera
Hando

varghunden:

jag blir också glad för att det känns som jag fuckar systemet då Skadeglädje

På sätt och vis gör man ju det. Blink

SvaraCitera
latest comments