Det bästa med att bo i en större stad är att man kl 03 i natten bara behöver gå 100m utanför dörren för att få tag på en kolgrillad hamburgare med bacon, ost, ananas, rostad lök, hot dressing, majo och sallad, serverat i ett underbart surdegsbröd. mmmm bra ändå
varghunden:
juuste minns denne, men inte så väl 🙁 lite struligt minne, hen(han?!) var väl aktiv för några år sedan? 😮
Hon var mest aktiv förra året.
Tredje veckan i rad av denna outhärdliga trötthet. Bah. Vad gör man inte.
Testade att göra biff och bambo enligt recept jag hittat på internet, även om det inte blev som på kinarestaurangen blev det ändå förvånansvärt bra.
Jag är nöjd.
Hando:
Testade att göra biff och bambo enligt recept jag hittat på internet, även om det inte blev som på kinarestaurangen blev det ändå förvånansvärt bra.
Jag är nöjd.
Blir ofta det, mest o slänga ner lite schyssta grejer i en stekpanna haha, gillar verkligen att man kan få thaimat osv som kostar typ 90 kr för typ 20kr osv, känns så gött på nåt sätt 
varghunden:
Blir ofta det, mest o slänga ner lite schyssta grejer i en stekpanna haha, gillar verkligen att man kan få thaimat osv som kostar typ 90 kr för typ 20kr osv, känns så gött på nåt sätt
Känns mer värt, och att man känner sig då jäkla duktig som kan laga god exotisk mat själv.
Hando:
Känns mer värt, och att man känner sig då jäkla duktig som kan laga god exotisk mat själv.
haha aah!! svårt o beskriva men det är riktigt gött liksom :DD och så är maten i sig såååååå goood haha, mmmm
varghunden:
haha aah!! svårt o beskriva men det är riktigt gött liksom :DD och så är maten i sig såååååå goood haha, mmmm
Tror det är lite känslan att en god hemlagad måltid alltid slår en god maträtt man köper ute.
Hando:
Tror det är lite känslan att en god hemlagad måltid alltid slår en god maträtt man köper ute.
jag blir också glad för att det känns som jag fuckar systemet då 
blev bjuden på fest ikv men kan inte vara med uuuuh 🙁
Ser ni på melodifestivalen? Vem hoppas ni vinner?
Vi kan ha en UM-melodifestival!
har gråtit så mycket att jag har huvudvärk
Crysilis:
Ser ni på melodifestivalen? Vem hoppas ni vinner?
Vi kan ha en UM-melodifestival!
eurovision song contest, ESC om det är det du syftar på så ja! hoppas på Robin eftersom jag inte satt mig in så mkt i de andras bidrag
vem hejar du på?
varghunden:
jag blir också glad för att det känns som jag fuckar systemet då
På sätt och vis gör man ju det.