Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

AuriSacraFames:

Hahaha, nä men som varm sylt typ Mycket gladBlink

Rullar ögonen
Det låter genast mer mumma!

SvaraCitera
Hando

TIL att min katt på nästan 3 år kan med lite vilja lätt klämma sig genom en endast 6 cm bred glipa.Tardig

SvaraCitera

Hur kysser man någon? Jag gillar en kille väldigt väldigt mycket och denna helgen som var så kysste han mig. Och jag vet inte hur man gör så jag stog bara där... 
Hur kysser man tillbaka är väl egentligen frågan

SvaraCitera
Alexa

fett trött men kan inte sluta kolla Youtube, jag borde verkligen gå och lägga mig men blev nu fett sugen på choklad så försöker komma på bästa strategin för att ta choklad från köket till mitt rum så tyst som möjligt.

SvaraCitera

kille från min grundskola har hört av sig sen i söndags. han erkände idag att han haft en crush på mig osv. kändes jobbigt att turn him down men ändå chockande/charmigt att veta hur han kände

SvaraCitera
Hando

Så drygt. 
Det finns en bokserie jag väldigt gärna vill köpa och läsa, men eftersom den är lite åt pseudo/foliehatt-hållet (Rodnar) finns den inte på t.ex. Adlibris; vilket är förstavalet när det inhandlas böcker.
Finns en officiell hemsida där man kan få hela bokserien för ca 100 USD. 4 böcker på runt 300 sidor vardera. Rimligt pris IMO.
MEN den sidan är så dålig att internet i Sverige inte kan ansluta till den. Så det är kört att köpa därifrån. Har kollat på sidan till och från i snart 2 år, går fortfarande inte.
Den finns däremot på Amazon och Ebay, men då för 65-100 USD PER FUCKING BOK.Arg
Eller ännu bättre, man kan köpa hela serien direkt plus några andra och få med en schysst låda att ha dem i. Men då får man pröjsa nästan 4000 för 6 böcker plus frakt från USA.Trött

SvaraCitera
Hando

Apropå böcker så har man kommit in i en orgie av bokmärkande och "spara i önskelista".
"Oh den verkar bra!" *Spara*
"Denna låter intressant! *Spara*
"Novellsamling? Nice! *Spara*

Denna lista kommer sedan med stor sannolikhet att glömmas av och återupptäckas om cirka 7 månader för att sedan vara med om ytterligare en orgie med sparande och letande efter nya böcker.

SvaraCitera

Crysilis:

Rullar ögonen
Det låter genast mer mumma!

Absolut Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns så mkt märkliga människor. Har en på min gata som frågade mig om mitt nr för några månader sen. sa att jag var ointresserad. Sen har jag sett hnm någon gång i veckan typ, båda åker tåg så det blir så osv. Nu idag såg jag att han försökte få en tjejs nr på perrongen. Hon var uppenbarligen inte heller så intresserad. Sen cyklade han ikapp mig och ba HEJ DU BOR HÄR VA VILL DU SES NÅGON GÅNG. Svarade att nej det vill jag inte och du har redan frågat mig det. "DU KANSKE HADE ÄNDRAT DIG" aha ah jo nej "MEN VILL DU INTE HA CHOKLAD ELLER SÅ DÅ" wtf nej gå på en gång sluta

SvaraCitera
Ämnesstartare

scb försöker febrilt få tag på mig också tydligen. vet inte vad de vill eller varför de är så angelägna. Men de lämnar röstmeddelanden och grejer. tkr inte om att prata i telefon låt mig vara 

SvaraCitera
Ämnesstartare

SvaraCitera
Ämnesstartare

ska dricka ngt töntigt english breakfast te nu och lyssna på podd och titta ut genom fönstret tills jag inte längre orkar. gosnatt.

edit: menade godnatt. men gosnatt lät nice

SvaraCitera
Ämnesstartare

flygkärra: ska dricka ngt töntigt english breakfast te

english breakfast är inte töntigt 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

det är mest pga att det är från ngt hotell i serbien som det känns töntigt samt försöker att se till att inte bli arg på personer, teet blir inte ledset. så det är ett rimligt offer

SvaraCitera
latest comments