Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

skiten ska göra sense för fan

SvaraCitera

Syrran och jag står i dimman och väntar på bussen..nää det här är knappast skönt..man blir blöt

SvaraCitera
Hando

Såg precis att katten har tuggat sönder laddkabeln till starthjälpen...
Är lite kluven över det.
Bra, för då kan jag rättfärdiga att köpa en ny och smidigare starthjälp som inte väger runt 15 kg.
Dåligt, för då måste jag köpa ett nytt samt den starthjälpen jag har nu måste väck. Rullar ögonen

SvaraCitera
Ice
 Ice

Blir inget av med åka till Sundsvall över helgen, då några av de som skulle åka med är sjuka. Om det blivit av så hade vi varit där redan för några timmar sen.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Snart vår. Snart dags att vara ytligt glad över vädret, ha ytligt kul, må så ytligt bra och vara så ytligt lycklig och vända näsan mot solen för ingenting är ju bättre..

SvaraCitera

Sen när blev 00-ister så pseudovetenskapliga? Är det någonting i dagens läsk de får i sig? Skeptisk

SvaraCitera

Nu har katterna fåt fnatt..springer runt i hela huset och jagar varandra..fulla med bus. 

SvaraCitera

Johan Carlsson:
Nu har katterna fåt fnatt..springer runt i hela huset och jagar varandra..fulla med bus. 

Jerry Springer
8753poster.jpg
jerry_watch.jpg

SvaraCitera

Är glad då kläder jag handlat över nätet är funktionsdugliga. Bra kvalité och stiliga.
Det som jag oroade mig minst för var t-shirt för det brukar jag alltid ha 1 storlek i. Men det var självklart det plagget som var för litet. Annars passade brallor, tröja, till och med skorna.
Något som var dåligt dock var att det måste ha droppat svart färg då det är en svart droppe mitt på tröjan där ingenting sådant skall vara. Dåligt gjort tycker jag.

SvaraCitera

Brände mig på kokande vatten =/ Stackars lilla lila lillfinger.

SvaraCitera
cccx
 cccx

Just nu i mina tankar: Hur kan man döda alla i sin klass utan att bli tagen/misstänkt. Vilket är det bästa mordvapnet? Varför hatar jag alla? Behöver jag hjälp? Maybe I'll just kill myself.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Förvånande att den låt som lät mest som kommersialiserad tryckpressmusik vann musikleken.. not so much

SvaraCitera

fick höra idag att jag har en slampig blick, men att den är nice? skrattade

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit mkt hurtig idag trots bakis och sjuk vafan. Man vill ju inte råka vara logisk????? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

behöver städa och diska också blörk

SvaraCitera
latest comments