tkr det vore jättehemskt om alla var nya. och jag trivs i skuggan. men ah kom ut ni andra tack. jag behöver knappast ändå, är dålig på anonymitet
Fick dock för mig att du aldrig brukade vara så slarvig med stor bokstav osv. Har för mig att du var lite mer anal vad gäller svenska språket. Lurade mig därför. 
ska du avslöja mig nu, nicke?
Nej 
Är fortfarande den äldsta aktiva medlemmen på det här forumet, ingan nykomlingar kan ta det ifrån mig!
Tror inte någon vill ta det ifrån dig heller 
Hoppas jag inte vakn
alltså bästa
Jippi....i dag har vi idrott på schemat 
Jag har tråkigt
OJ. Kände verkligen inte igen Betnér med skägg och hår.
Betner är en sån jävla tölp haha. libcuck
Idag har jag skrotat Mercan, då ingen vill ha bilen. (På sin tid en lyxmodell som flest rika och gangsters hade råd att köpa.) Det var inga problem med att dra upp bilen på trailern, gick som på "räls". När kom fram till bilskroten då var det en äldre karl som tittade på bilen, sen skrev vi på pappret. Fick pengar för bilen, trodde aldrig att jag skulle få något för den bilen. Fick mer på skroten än vad jag gav för bilen.
Jag behövde inte lasta av bilen själv, en ung kille som lyfte av bilen med en lasttraktor.
Den killen var riktigt snygg, en tiopoängare. Mina ögon var som glass i solen, de smälte. 
Jag har aldrig kört med Mercan, då den bilen aldrig varit i trafik i min ägo.
Ska återuppta rensningen av allt annat, sånt som ska säljas/skänkas/slängas. Varje gång när gör inventering, då hittar alltid något som jag kan göra av med.
Tröötttttttt
När vi hade idrott i dag så hände det något galet och kul. Jag hade tagit av mig gympaskorna och en kille i klassen hoppade upp och tog tag i basketkorgen , jag tänkte göra lika dant så jag hoppade upp utan att få tag i korgen men jag gjorde några nya försök utan att lyckas. En annan kille som är ganska stor och stark sa "jag hjälper dig kom hit" Jag gick dit och han tog tag om min höft och jag böjde mig ner och tog fart och hoppade upp och samtidigt lyfte han mig. När jag tog tag i basketkorgen så drar killen ner mina kortbrallor och kallingarna..där hänger jag och visar hela härligheten för alla och mina brallor och kallingarna ligger på golvet. Nää jag blev inte arg jag bara garvade åt det