hihi
Funderar nästan på om det inte är värt att köpa en trehjulig cykel. Finns ett överflöd av dem, till skillnad från vikbara cyklar i min närhet. Lite stabilare än två hjul, välter inte lika lätt om man har massa käk på pakethållaren samt kan dra några schyssta sladdar i snön utan riskera att vurpa. 
Men vad folk säkert hade tittat konstigt då det generellt är en cykel för pensionärer eller utvecklingsstörda. Andra kanske klassar mig som det sistnämnda, men jag är inte beredd för att göra det ännu.
ska kanske ut på fredag och finns en "risk" att (fd?) kk:t är där. kmr förmodligen passa på att prata med honom isf istället för att stryka längs väggarna och undvika ta tag i det hela
Har precis kommit hem, har varit ute och gått en runda i staden. Skönt att gå när det är lite folk ute, då kan filosofera och meditera
"Vi som har fått nog av män som behandlar kvinnor illa" var alltså en facebookgrupp som skapades av mannen som fick den 13-åriga flickan i Kumla att ta livet av sig för 4 år sen idag. NICE. FRÄSCHT. SÅ HÄRLIGT MED ALLA SNÄLLA FINA MÄN.
nån som vill veta ett skämt?
verkar inte så, nej.
Allt har varit helt perfekt i dag , det gick jättebra i skolan och efteråt var jag med Fredrik hem och hade mysigt (.and we did it alll..
) sen åkte jag hem nöjd och glad...när jag klev av bussen och skulle gå hem så halkar jag omkull.och vad fan händer..jo mitt knä hoppar ur led. Aj aj gjorde så ända in i helvete ont..grinade som en stucken gris ylar. En av grannarna kommer körandes och skjuttsar mig hem..mamma hjälper mig in och tittar på knät och säger att hon ska lägga det rätt. Där ligger jag på rygg i sängen och mamma tar tag i knät samtidigt som syrran håller mig i handen...och mamma tryckte till lite lätt..knock..och knät hoppade rätt igen och nu är jag helt okej igen fast lite öm. Ja så man kan sammanfatta att hela dagen varperfekt
fick ÄNTLIGEN till en lockig frippa med min plattång. är livet gött eller
Vill typ inte ens ha vår.
Tröött
Jag har alltid haft en tanke om att det inte finns någon mening med livet eftersom vi alla kommer dö och då spelar det ingen roll vad vi gör under den tiden vi lever på jorden som den här människan, MEN! jag kom nyligen på att tänk om döden ger mening till livet da? att vi liksom får dö och veta att vi gjort saker under den tiden vi haft, att vi berört människor, gjort dåliga och bra val, haft kul, gått igenom svåra tider. I nästa liv (om det nu är så att vi återföds da) så kommer vi vara en helt ny människa med nya tankar och åsikter, ny familj, nya vänner, att just den människa vi är nu kommer inte att existera i det nya livet. Jag ser det som att det är en absurd grej att vi lever, det är bara att göra något kul av det, skapa minnen och se vad det är att leva.jag tycker fortfarande haft att det inte finns någon mening med livet men det är nog okej att jag fått en liten tanke om att det finns något positivt och att det här livet kanske är värt att leva, vem vet.
Jag har alltid haft en tanke om att det inte finns någon mening med livet eftersom vi alla kommer dö och då spelar det ingen roll vad vi gör under den tiden vi lever på jorden som den här människan, MEN! jag kom nyligen på att tänk om döden ger mening till livet da? att vi liksom får dö och veta att vi gjort saker under den tiden vi haft, att vi berört människor, gjort dåliga och bra val, haft kul, gått igenom svåra tider. I nästa liv (om det nu är så att vi återföds da) så kommer vi vara en helt ny människa med nya tankar och åsikter, ny familj, nya vänner, att just den människa vi är nu kommer inte att existera i det nya livet. Jag ser det som att det är en absurd grej att vi lever, det är bara att göra något kul av det, skapa minnen och se vad det är att leva.jag tycker fortfarande haft att det inte finns någon mening med livet men det är nog okej att jag fått en liten tanke om att det finns något positivt och att det här livet kanske är värt att leva, vem vet.
...are*?
Gud så mycket nya nicks som dyker upp. Märks ju att det är föredettingar vilket gör det obehagligt innan man vet vem som är vem. Kom ut ur skuggorna tack.