Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

16939165_10156163242504852_9131702958484

SvaraCitera
Ämnesstartare

forumet är ingen plats för mig, oj vad tomt och beigt det är

SvaraCitera

Hando:

Blev ju inte lite taggad på säsong 2 nu. Nä då. Inte alls.

High Castle! Tvåan var helt klart funktionsduglig enligt mig. Gillar hur det hela slutade.

SvaraCitera

Inte Jung:
forumet är ingen plats för mig, oj vad tomt och beigt det är

Det är just för att du och andra inte är här =/

SvaraCitera

Har funderat länge på varför jag vill att jag själv ska må dåligt, det är som att jag saknar det så fort det går över.

Finns det något ord för det?

SvaraCitera
Hando

Crysilis:

High Castle! Tvåan var helt klart funktionsduglig enligt mig. Gillar hur det hela slutade.

Vart såg du tvåan? Har sökt runt lite efter blu-ray men hittar nada och kommer bara till Amazon Prime.

SvaraCitera

trippad tråd de här alltså hahaha Mycket glad

SvaraCitera
durga

FlygarN: Finns det något ord för det?

masokism? självhat? sexig poet-själ?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske bara avsaknad av faktisk identitet, eller så.

SvaraCitera
Ämnesstartare

TSKNAS är ju ändå härligt

SvaraCitera
Hando

Latex, eller Tempur?
Sängram, eller kontinental?
IKEA, eller riktig sängbutik?

Fack vad det är jobbigt att leta ny säng när man bor långt ifrån allt.

SvaraCitera
PMR
 PMR

Hando:
Latex, eller Tempur?
Sängram, eller kontinental?
IKEA, eller riktig sängbutik?

Fack vad det är jobbigt att leta ny säng när man bor långt ifrån allt.

Bäddmaddrassen är i regel viktigare än själva sängen. Läs en massa tester innan! Samt testa ALLTID madrasser innan du köper. Jag skulle nog säga att de mest prisvärda finns på jysk. Jag köpte madrasser vid årsskiftet och kollade upp saker i veckor (pga är knäpp). Vanliga klassikern sultan från IKEA brukar duga! Har man däremot råd, så kan en elevatorsäng kännas riktigt jäkla bra!

SvaraCitera

I morse när jag komm till Skolan så mötte Fredrik mig och han sa att han hade drömt om mig flera gånger  i natt..fick värden kram och kyss av honom. Känns härligt att vara omtyck. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tröött 

SvaraCitera
Ämnesstartare

FlygarN:
Har funderat länge på varför jag vill att jag själv ska må dåligt, det är som att jag saknar det så fort det går över.

Finns det något ord för det?

Det är en trygghet, då vet du vad som gäller, i det nya bra måendet är det läskigt och ingen kontroll

kontrollbehovet är alltså det som håller en kvar i dåligt mående ofta. jag tror du behöver vänja dig sakta men säkert med ett annat leverne/vana? och tvinga dig själv att härda ut den första osäkerheten, fokusera på att typ läsa bok eller sova mkt om det är så? vad som fungerar liksom. bara lite tankar.

SvaraCitera
latest comments