Sitter på bussen och är på väg hem efter att ha varit hos Fredrik..känner mig glad , avslappnad , och väldigt nöjd. Jag blir alltid väl emottagen hemma hos Fredrik , hans föräldrar är jättesnälla och glada att jag är hans bästa vän..undra på att man blir glad och nöjd. sen att han tillfredställer mig varje gång gör det hela ännu bättre..så nu är man ordentligt tömd
Känner mig apful idag
reben:
hur svårt ska de va att bli en bättre människa
beror på vad man menar att en bättre människa är!
Nä nu behöver jag semester ifrån vårt avlånga land, En vecka i Puerto Rico gör nog susen. Då ölen är gratis kmr det nog bli en påtagligt berusande vecka, Drar iväg om 2 timmar. Adiós!
Undrar varför Fredaghelaveckan kopierade min profilbild. 
För lite att göra.
Bör jag vara vaken hela natten/morgonen kanske?
Ceteris paribus... hur jag ska orka plugga....mock och snart final exams...ich
Axel_von_Färsen:
Undrar varför Fredaghelaveckan kopierade min profilbild.
Vem vill inte ha en bild på en svensk adelsman som är krigshjälte och ligger med franska drottningar?
Ensam hemma och kollar på mellon..jo det funkar
Trött och förvirrad
jag är seg i huvudet,
Har dragit på mig en klänning jag inte använt på typ ett år. Älskar hur ripped mina armar ser ut i den nu. Hhhhh
Mvh spännis
så trött på att vara sjuk. förstår fortfarande inte hur jag förtjänade den här senaste..
Om någon hade sagt till mig igår "Hando, den 5 mars kommer det snöa som FAN" hade jag svarat med "Vad fan har du rökt för något mysko egentligen?"
Då hade man skämts idag. Bannemig vad det har snöat idag. Mest slask från 06:00-15:00. Efter 15:00 frös det på lite och hann lägga sig på marken. Nu, tillsammans med vindens hjälp är det drivor uppemot 20 cm. (Dock bara runt 5 cm på övriga ställen.)
Ärligt talat oväntat trots varningen från SMHI. (Menar kom igen, nästan 7/10 de varnar för snö efter vintermånaderna blir det regn eller uppehåll.)
Men det är förbannat jävla mysigt. Och nu när man tar "helg" (är på 4-skift så jobbat över 30 timmar i helgen
) och det är som en fredag för mig höjer det mysfaktorn något oerhört.