ambivalensen
framtiden ser ljus ut
hopp finns om att bli en bättre människa
är jag full
sanningen är... jag gillar lammkött. de skall fördärvas tidigt.
hat hittat ett nytt.
lammkoett.
Jobbet blir verkligen tusen gånger jobbigare när det bara är tre arbetspass kvar. Ser fram emot att slippa det här skruttjobbet. Vill sova nu. 

Trycka ner är folk bra på, speciellt att trycka ner dom som redan ligger. Däremot är dom ypperligt dåliga på att uppmuntra och främja andra i deras välgång.
Jantelag - vi möts igen.
kan inte sova, är helt enkelt inte trött
borde dock för att kunna bli frisk någon jävla gång men har fan gett upp den tanken lite.
Järn:
kan inte sova, är helt enkelt inte tröttborde dock för att kunna bli frisk någon jävla gång men har fan gett upp den tanken lite.

Jag hatar alkoholpolitiken i det här skitlandet.
måste kissa
Vill typ göra mig fin nuuuu och börja dricka vin. Har trots allt en hel box, kommer inte bli slut om jag inte börjar nu. :-)))
gått ner typ 3 kilo, haha. najs.
började storgråta mitt i tentaplugget över allt som händer i och runt mellanöstern just nu när ja läste nyheten om hur polisen attackerat demonstranter i turkiet. jag har medvetet undvikt att läsa om allt sånt för att det är alldeles för jobbigt. tycker det är jobbigare när jag kan relatera på ett annat sätt - min mamma, pappa, syskon, kusiner där nere. när jag får se sekvenser från arabisk tv och ser någon skärrad liten tant som gråter över att hennes yngste son har dött. hon hade lika gärna kunnat vara min fina lilla mormor. känner mig maktlös. känner även skuld när jag sitter här hemma i trygghet, kan lixom inte ens läsa om det som händer, medan de får leva i det. just nu vill jag bara hem och krama om min mamma, som jag vet mår dåligt.
idag slutar jag med antidepp efter 1 år - 1 vecka.
spännande