Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

ambivalensen

framtiden ser ljus ut

hopp finns om att bli en bättre människa

SvaraCitera
Ämnesstartare

är jag full

SvaraCitera
Ämnesstartare

sanningen är... jag gillar lammkött. de skall fördärvas tidigt. 

hat hittat ett nytt. 

lammkoett.

SvaraCitera

Jobbet blir verkligen tusen gånger jobbigare när det bara är tre arbetspass kvar. Ser fram emot att slippa det här skruttjobbet. Vill sova nu. Ledsen

SvaraCitera

tumblr_mmwldv3GGH1qewacoo10_500.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Trycka ner är folk bra på, speciellt att trycka ner dom som redan ligger. Däremot är dom ypperligt dåliga på att uppmuntra och främja andra i deras välgång.

Jantelag - vi möts igen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte sova, är helt enkelt inte trött

borde dock för att kunna bli frisk någon jävla gång men har fan gett upp den tanken lite.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
kan inte sova, är helt enkelt inte trött

borde dock för att kunna bli frisk någon jävla gång men har fan gett upp den tanken lite.

Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar alkoholpolitiken i det här skitlandet.

SvaraCitera

måste kissa

SvaraCitera
24/7
 24/7

Vill typ göra mig fin nuuuu och börja dricka vin. Har trots allt en hel box, kommer inte bli slut om jag inte börjar nu. :-)))

SvaraCitera
höna

gått ner typ 3 kilo, haha. najs.

SvaraCitera

Angelize: Trist att vara beroende av en människa!! Annat kan man iaf ha i sin ägodel!!!

Mycket glad

SvaraCitera

började storgråta mitt i tentaplugget över allt som händer i och runt mellanöstern just nu när ja läste nyheten om hur polisen attackerat demonstranter i turkiet. jag har medvetet undvikt att läsa om allt sånt för att det är alldeles för jobbigt. tycker det är jobbigare när jag kan relatera på ett annat sätt - min mamma, pappa, syskon, kusiner där nere. när jag får se sekvenser från arabisk tv och ser någon skärrad liten tant som gråter över att hennes yngste son har dött. hon hade lika gärna kunnat vara min fina lilla mormor. känner mig maktlös. känner även skuld när jag sitter här hemma i trygghet, kan lixom inte ens läsa om det som händer, medan de får leva i det. just nu vill jag bara hem och krama om min mamma, som jag vet mår dåligt.

SvaraCitera

idag slutar jag med antidepp efter 1 år - 1 vecka.

spännande

SvaraCitera
latest comments