Hur målar man egentligen upp en bild och känslor i text på ett äkta sätt. Är det ens möjligt.
Jag har denna bild i huvudet, jag är fullständigt aningslös om var ifrån jag fått bilden.
Det är i utkanten av en stad i USA. Det är sen eftermiddag, jag står vänster om staden, på en gräsplätt med långt grönt gräs. Det är fabriker och lägenhetshus, typ 6-våningshus. Beiga fasader, rök ur fabrikernas skorsten. Tegel. Jag ser in mot staden. Otroligt häftig bild men svårbeskrivlig.
Obs, inlägget har inte med ovan-inlägget att göra.
Haft riktigt kul i helgen, var på en kryssning till Åbo med några vänner. Dock var det flera knäppgökar/konstigt folk med på båten. Ingen var otrevlig mot mig, med andra ord bättre än på krogen. Var en kille som försökte övertala mig att vara med på kisscam, tackade nej men då försökte han muta mig med 200 kr, tackade nej till de med. Dom flesta tjejer verkade tacka nej, såg att han lyckades övertala en tjej.
När har massa flikar uppe och av misstag stänger ner webbläsaren, allt är borta. ![]()
har haft bhinköp idag. ibte haft en ordentlig bh sen jag var 18 typ. har ökat från 70C till 70E. så värt ändå. boobs.
Ice:
När har massa flikar uppe och av misstag stänger ner webbläsaren, allt är borta.
Du får ju ställa in så att den öppnar "där du var". Alltså så att när du startar den igen så öppnar den alla dina flikar som du hade när du stängde.
Finns nog på flesta wbbisar.
Eller kika i din historik om möjligt.
Men ja... suck... typiskt.
Ska nog faktiskt redan slumra. Är oerhört tröttig =/ Vaknade tidigt idag i och för sig, och somnade dessutom sent.
Så ja, lär väl vakna vid fyra eller så inatt och vara klarvaken, men det får jag väl då göra då jag inte längre orkar hålla huvudet uppe knappt. Inte värt att stå ut. Nattis.
Har nyss lagt ett batteri på laddning, tar tre timmar att ladda de batteriet. Har inga filmer på min lista som skas ses på. Allt att se på youtube har jag nyss avverkat.
Började trolla på tinder för typ ett år sedan och kan ju inte påstå jag har haft tråkigt med alla creeps. Men vem är så dum att den går på dejt med någon och använder sig av fejknamn och faller för honom ;( från och med nu heter jag Kelly
Take it away O1

Jag är så orolig, min kompis har inte svarat sedan igår och jag vet inte vad hon håller hus. Jag har snart kommit till den punkten att jag ringer och frågar hennes mamma vart hon är
Aldrig mer än typ 10 online samtidigt.
Varför hoppar jag bara inte av.. ge upp är ju ändå en grej jag är bra på.
living for the paparazzi-pictures mellan theweeknd och selena gomez
NEMI:
Varför hoppar jag bara inte av.. ge upp är ju ändå en grej jag är bra på.
Ge inte upp! Vad är det du tänker hoppa av? (Här är en massa hjärtan förresten, kanske hjälper) 

(Om du vill får du PM:a mig
)