Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Asså ens stress och alla frågetecken inför framtiden. Vad är meningen med livet asså? Hitta en partner? Resa? Gör sån som är kul antar jag. Har aldrig haft ett förhållande, inte varit nära ens. Vet inte ens hur de känns, bara ett hum utav det. Är vissa dömd för att vara "ensam" livet ut? Trivs rätt bra som singel, men har en stress och folk i ens omgivning undrar när man ska flytta, skaffa eget, hitta ett jobb man trivs på, ja allt som det här "svensson" livet ska vara. Ah trodde jag skulle ha kommit på allt det här när jag tog stundenten, men inte fan har man det.
Livet är ju ett mysterium.

SvaraCitera

SvaraCitera

SvaraCitera
Ice
 Ice

Wtf hade skrivit ett svar i en tråd, var nära att trycka på skickaknappen. Men var ett ord i frågan som jag störde mig på, tycke inte de ordet passade in i frågan. När läste frågan en gång till då förstod jag varför, hade missat ett ord och då fick frågan en annan betydelse. Tur jag hann se så inte postade hah. Någon annan får svara på den frågan. :p

SvaraCitera
Hando

Sitter och kikar lite på lermasker (Vadå vill också ha fin hy.Rodnar) och har hittat en rätt billig som fått bra omdöme överlag.
Dock ordet "DETOX" och "verkar avgiftande på huden" ger intryck av att vara något billig försäljningstrick som tillverkaren bara slängt på så folk kanske köper lite extra.
Nja, fortsätter nog att leta.

SvaraCitera

Jag vill ha det helt tyst. Jag orkar inte med alla frågor, alla kommentarer. Jag orkar ingenting. Sedan verkar den personen jag vill prata med mest inte ens bry sig. Det är tänkt att jag ska åka och hälsa på en person imorgon men hn är inte ens hemma även om jag sa detta förlänge sedan. Fan vad allt ska vara jobbigt. Vill bara kura ner mig i ett hål ingenstans och sova 

SvaraCitera

Skulle ta en nap. Vaknade nu, tre timmar senare. 

SvaraCitera

vonKissekatt:

Paulas choice är bättre!

Ah men antagligen dyrare Blink

SvaraCitera
Hando

Hohoho SATAN vad tangenterna flyger när man får loss dom från tangentbordet. Nästan som rymdfärjan Challenger.

SvaraCitera

Hando:
Hohoho SATAN vad tangenterna flyger när man får loss dom från tangentbordet. Nästan som rymdfärjan Challenger.

Relaterar =D

SvaraCitera

Usch, har nog aldrig mått så fysiskt dåligt som nyligen, men sååå skönt när det är över. Känner fortfarande av det lite men inte alls så ont som det gjorde förut.

SvaraCitera
Ice
 Ice

UM = going down. Tumme ned

Facebook, Instagram och Youtube = going up. Tumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

måste sova då larmet på klockskrället e inställt på 5

SvaraCitera
PMR
 PMR

Minen 😀

SvaraCitera

Gaaaah får utbrott snart på att folk klagar på att skolan är "jobbig" eller "stressig" eller värst av allt "svårt" att få ett A. GÖR INTE DINA LÄXOR DÅ. GÅ INTE TILL SKOLAN. PRESTERA INTE FÖR ETT A DÅ. DET ÄR SKA VARA STRESSIGT INGET KOMMER GRATIS, FATTA.  Satt själv uppe med labbrapporter till 2 på natten, gick upp 4.30 för att träna och jobba varenda helg. Förnekar inte att det är stressigt men att alla ska grina blod över något som alla går/gått igenom känns uttjatat.... Är i allmänhet trött på att folk gnäller över sådant de kan styra själva.. Nä men är du inte nöjd, GÖR NÅGOT DÅ.       OBS! Innan någon tar åt sig inte riktat till ngn um:are, är trött på att mina värdbarn klagar på sina läxor, lol amerikanska skolan är ett skämt

SvaraCitera
latest comments