Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ice
 Ice

Skam har tydligen blivit för populärt. Jag har inte sett på Skam ännu.

SvaraCitera
Haien

Ice:

Anomaly har mer prenumeranter än Jocke o Jonnas båda kanaler, men är inte större. Subscribers har inte något att göra med hur stor man är, man mäter i pengar hur mycket man tjänar. Visningar som påverkar hur hur mycket man tjänar, finns även fler parametrar som avgör hur mycket man tjänar.
Jocke o Jonna har fler visningar varje månad än Anomaly och totalt har de mycket fler visningar än Anomaly, därför är Jocke o Jonna större än Anomaly.

Och vem har sagt att man mäter storhet i visningar? Alla över hela internet mäter "storhet" inom yt genom subs, inte visningar per månad, även fast youtubes algoritm inte riktigt bryr sig om ens subs längre. Det absolut bästa man skulle kunna mäta med är nog watchtime, alltså tiden som ens videor blir kollade på per månad, vilket även reklamen räknar med, mer watchtime, mer pengar.

Men som sagt så är "storhet" antalet subs man har på yt det som räknas. Varför tror du att man kallar pewdiepie för youtubes största kanal? För att han har flest subs och därmed är störst enligt youtube och resten av internet. Om alla hade gått efter ditt sätt att tänka så hade kanalen ryans toy reviews eller mrgear varit youtubes "största kanal.

Ice:

Måste vara länge sen när han svor på svenska, damn it och fuck är vanlig ord från honom.
Du får gärna länka klipp där han nästan bara snackar svenska.

Nej, det händer riktigt ifta faktiskt. Du kollar upoenbarligen inte på honom.

Länk till när han pratar svenska i ca 30sek i hans allra senaste video 

Han säger öven saker som "fitta", "kuk", "bli knullad i kukhålet", osv i samma video.

Här är en till video som jag minns att han pratade sbenska ganska mycket i, dock mycket ironiskt.

Du vet tydligen inte mycket om youtube.

SvaraCitera

Svälter uhuhuhuhuhu fyfn för tolv timmars fasta

SvaraCitera

Ok ca en kvart kvar. Hoppas jag. 

SvaraCitera
Roloch

vonKissekatt:

Varför fastar du? 

SvaraCitera

Hur länge orkar folk gå i affärer? Jag sätter mig på sofforna/stolarna direkt. Men mamma kan gå upp emot en timme i varje affär.

SvaraCitera

uh var finns hype-ryggsäckar i sverige? 🙁

SvaraCitera

Roloch:

Varför fastar du? 

Blodprov

SvaraCitera

Äntligen har jag pluggat klart så nu har jag kommit i fatt det jag förlorade när jag var sjuk. I dag ska jag följa med Peter och hans pappa och åka långfärdsskridskor..kommer bli häftigt att testa det. 

SvaraCitera

Sån ångest och stress jag känner..

SvaraCitera

Jag minns den tiden då UM hade antalet inloggningar man gjort totalt som visades på ens profil. Hade varit roligt och se de igen!

SvaraCitera
Roloch

vonKissekatt:

Blodprov

Okej Oskyldig

SvaraCitera

vonKissekatt:

Fick du dricka något? Fick iaf dricka ett halvt glas vatten när jag fastade för blodprov, hade väl typ dött annars..

SvaraCitera
Hando

Wohooo ÄNTLIGEN fick man bort dom hemska kalkfläckarna i badrummet. Nästan som nytt.

SvaraCitera

Alla måste heja på Kent i p3 guld!!!!

SvaraCitera
latest comments