Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

vonKissekatt:

Säg åt dem på skarpen och hjälper inte det så be någon annan prata med dem och sluta umgås med dem om detta inte funkar. Ibland får det folk att vakna när man säger att man inte kan umgås med dem pga de får en att må dåligt med sitt beteende.

Försökt, men dom skämtar bara om det igen och igen. Undviker gärna att hänga med dom, men två utav dom är i min familj. Och vi bor ju ihop hela familjen och dom fattar inte att jag inte mår bra av det. Och det är så irriterande att varje himla middag så kommenterar dom allt jag gör. Allt. Hur jag ser ut, att min iq är lägre än myrorna. 

SvaraCitera

Marsbrud:

Försökt, men dom skämtar bara om det igen och igen. Undviker gärna att hänga med dom, men två utav dom är i min familj. Och vi bor ju ihop hela familjen och dom fattar inte att jag inte mår bra av det. Och det är så irriterande att varje himla middag så kommenterar dom allt jag gör. Allt. Hur jag ser ut, att min iq är lägre än myrorna. 

Säger de att du har låg iq? Vad är det för familj herregud. Jag hade nog sökt mig bort till internat eller uni långt bort så fort som möjligt, eller fått min kurator/psykolog att prata med dem.

SvaraCitera

vonKissekatt:

Säger de att du har låg iq? Vad är det för familj herregud. Jag hade nog sökt mig bort till internat eller uni långt bort så fort som möjligt, eller fått min kurator/psykolog att prata med dem.

Inte hela min familj, bara mamma och min storebror. Men pappa och min lillebror är snälla. Pappa har vid flera tillfällen blivit arg på min storebror för att han säger vissa saker till mig. 

SvaraCitera
PMR
 PMR

Marsbrud:

Inte hela min familj, bara mamma och min storebror. Men pappa och min lillebror är snälla. Pappa har vid flera tillfällen blivit arg på min storebror för att han säger vissa saker till mig. 

Är extra illa när den dessutom är förälder. Sådant här måste tas på allvar. Har du pratat med ev skolkurator? 

SvaraCitera

PMR:

Är extra illa när den dessutom är förälder. Sådant här måste tas på allvar. Har du pratat med ev skolkurator? 

Nope, vill inte göra det heller. Orkar inte blanda in andra människor, vill inte göra det heller.
Men det är väl mitt eget fel när jag har denna inställningen. gissar jag.

SvaraCitera

Nuu har jag äntligen klippt mig. Älskar hur frisörerna alltid tycker synd om mitt hår hhhh. Överväger att skaffa tejp-löshår i framtiden tho för att det ska bli lite fräschare 

SvaraCitera

http://www.dn.se/sthlm/ta-mig-bara-for-vem-jag-ar/

hallå minns ni honom från De dejtbara på kanal fem? Är så impad över hans inställning 

SvaraCitera

Tydligen könner sig människorna här mer otrygga än på andra platser i landet. Enligt Brå. Intressant

SvaraCitera

Tycker det är så skönt att telefonen har börjat autospara mitt användarnamn när jag ska logga in här, jobbigt att skriva 8 bokstäver till liksom. Söt

SvaraCitera

IBS-mage idag. Kul.

SvaraCitera

Ägg på spisen och katt i knät. Hoppas det dröjer lite innan överkokningen

SvaraCitera
Ämnesstartare

303 forever Hjärta

SvaraCitera

Blev sugen på Mer päron

SvaraCitera

Var ett tag sedan jag loggad in här, lite mer än drygt ett halv år för att vara exakt.

SvaraCitera
Ice
 Ice

Haien: Fast Anomaly är ju egentligen sveriges största youtuber, även fast han sällan pratar svenska

Anomaly har mer prenumeranter än Jocke o Jonnas båda kanaler, men är inte större. Subscribers har inte något att göra med hur stor man är, man mäter i pengar hur mycket man tjänar. Visningar som påverkar hur hur mycket man tjänar, finns även fler parametrar som avgör hur mycket man tjänar.
Jocke o Jonna har fler visningar varje månad än Anomaly och totalt har de mycket fler visningar än Anomaly, därför är Jocke o Jonna större än Anomaly.

Haien: Var försiktig med ordvalet nu, nej, han gör inte allt på engelska. När han svär så svär han nästan alltid på svenska, och det finns videor som han har pratat nästan bara svenska i.

Måste vara länge sen när han svor på svenska, damn it och fuck är vanlig ord från honom.
Du får gärna länka klipp där han nästan bara snackar svenska.

SvaraCitera
latest comments