Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Hando

Åhåhåhå vad jag älskar min Snug Rug Deluxe.

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
sen att ja e fett svag och osmidigt och har ont i ryggen, nacken och axlar. stabilt

Börja! Hade också rätt ont i ryggen ett tag men det är borta nu, mår bättre än nånsin! Är ingen direkt "gymkille" ens, är bara fett genomsnittlig men har ändå märkt väldiga hälsoförmåner

SvaraCitera
Hando

Var så jävla dum att jag kollade på några GoPro-videor med kameran fastspänd på pilotens huvud...har ju inte alls ångest över att man aldrig kommer flyga plan nä nä.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag borde skapa en sån lättillgänglig tjänstorganisation som gör livet surt för folk som har behandlat andra illa, människor som vill hämnas men förbli anonyma betalar mig en summa. lär nog finnas en marknad ändå. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

bra chans på att döda nu ...:)

SvaraCitera
Hando

S:
jag borde skapa en sån lättillgänglig tjänstorganisation som gör livet surt för folk som har behandlat andra illa, människor som vill hämnas men förbli anonyma betalar mig en summa. lär nog finnas en marknad ändå. 

Anmäler mig som din första kund!

SvaraCitera
Ice
 Ice

Där brinner 300k upp, 150k för bocken och 150k för säkerhet.

Bocken har bara klarat sig 15 gånger på 50 år.
  https://sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%A4vlebocken

1973 då vart bocken stulen, han som stal den vart dömd till 2 års fängelse.

SvaraCitera
Ice
 Ice

Hando:
Har snöat in mig på att införskaffa extraljus till bilen.
Men har så himla svårt att bestämma mig om jag ska satsa på LED-ramp eller lyktor.
LED-ramp är mer diskret, går att gömma mycket bättre. Också redigt med lumen.
Men lyktor kan man kombinera med både lång och bred ljusbild. Då man ändå har xenon på bilen nu känns det bättre att satsa på xenonlyktor. (Vet inte hur LED och xenon blir ljusmässigt när de blandas)
Dock så är det rätt fult med lyktor och verkar vara mer jobb att installera...

Går lika fort med bägge att montera med det enklaste sättet att montera, om inte ska ha hela fronten med lyktor.
Kör du mycket på vägar där stora djur som rådjur och älgar springer, eller annan anledning till att du vill ha mer ljus?

SvaraCitera

I mina tankar finns nostalgi just nu. Har inte varit särskilt aktiv här de senaste 6 åren typ.

SvaraCitera
PMR
 PMR

Gryphon:
I mina tankar finns nostalgi just nu. Har inte varit särskilt aktiv här de senaste 6 åren typ.

Välkommen tillbaka! 

SvaraCitera

PMR:

Välkommen tillbaka! 

Tackar, får se om jag orkar stanna kvar den här gången.

SvaraCitera

Hoppas han svarar idag så vi får behålla streaken... 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Marsbrud: Hoppas han svarar idag så vi får behålla streaken...

Hoppas han svarar idag så vi får behålla streaken...

SvaraCitera
Haien

Facc ingen mod är online.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien: Facc ingen mod är online.

Facc ingen mod är online.

SvaraCitera
latest comments