Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

silver judas:
står och trycker våldsamt på öppna dörr-knappen på bussen
men dörren öppnas inte, ber högt och tydligt, men vänligt att det vore trevligt om chaffisen kunde öppna dörren.
då hör jag bakom mig, en rosslig, kvinnlig, arg röst:
"tryck på knappen då, idiot"
-___-
attityden hos vissa äldre människor asså. herrejävlar.

Hade förvandlats till fotbollshuligan på en sekund och pratat sans med möglet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

blev rädd, vad va det mitt fel?

SvaraCitera

Har äntligen mobilen Hjärta

SvaraCitera

Marsbrud: Ååh , har inte tittat på dom men varje gång jag hör om historieätarna tänker jag alltid på landet brunsås eller vad det hette!!

Ja! Det är ett liknande upplägg, gå o kolla på SVT play nu. Glad

SvaraCitera
Ice
 Ice

Bob Dylan kommer inte hit. Undrar vad han är upptagen med, han är inte ute på turné i december.

http://www.expressen.se/noje/bob-dylan-kommer-inte-till-stockholm/

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article23927377.ab

SvaraCitera

Ger upp, jag är uppgiven. Är sur på internetföretaget. De vill vänta i en månad på att fixa Internet. Suttit i telefonkö i två timmar och hämtade en ny dosa som är trådlös mot en mast eller så, han gav mig en dosa och sade att den fungerade att koppla internetkabel till. Nu paketerade jag ur den men nej... finns ingenstans att sätta in en kabel :/ Allting skall strula. Vet ej vad jag skall göra... vänta kan jag egentligen inte så jag får väl fara ner till butiken imorgon igen och byta. Hopplöst :S
Lymmlar!

Så, nu har jag klagat färdigt.

SvaraCitera

Nytt konto, nya tider. Vill så gärna lägga det gamla bakom mig + saknar UM. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

who even are you

SvaraCitera

Lee Woo-Jin:

Ja! Det är ett liknande upplägg, gå o kolla på SVT play nu. Glad

Får ta och göra detMycket glad

SvaraCitera

Crysilis: Ger upp, jag är uppgiven. Är sur på internetföretaget. De vill vänta i en månad på att fixa Internet. Suttit i telefonkö i två timmar och hämtade en ny dosa som är trådlös mot en mast eller så, han gav mig en dosa och sade att den fungerade att koppla internetkabel till. Nu paketerade jag ur den men nej... finns ingenstans att sätta in en kabel :/ Allting skall strula. Vet ej vad jag skall göra... vänta kan jag egentligen inte så jag får väl fara ner till butiken imorgon igen och byta. Hopplöst :SLymmlar!

Telia? Söt

SvaraCitera
Ämnesstartare

I'm mixing fitness with leather
Homework with Heather
Freaks flock together
And make all the lesbians scream

All right
Turn it up now
All right
Turn it up now

SvaraCitera

Har en bästis alltså en tjej och jag är kille. Hon har grym personlighet och vi träffas, pratar och skriver varje dag. Jobbiga är att hon är upptagen :/ 

SvaraCitera

Lee Woo-Jin:

Telia? Söt

How could you have guessed ^^
Fast ja, bara de som äger telefonkablarna i Sverige har jag hört, så det var väl de som gick att välja på... Skulle gärna byta om det gick! Eller, det är klart att man kan välja andra, men fortfarande Telia som äger kablarna.

SvaraCitera

Crysilis: How could you have guessed ^^

Har haft problem med deras bredband, telefoni och tv flertalet gånger. Värre service får man leta efter.

Crysilis: Fast ja, bara de som äger telefonkablarna i Sverige har jag hört, så det var väl de som gick att välja på... Skulle gärna byta om det gick! Eller, det är klart att man kan välja andra, men fortfarande Telia som äger kablarna.

Detta är mer än vad jag vet. Fick en dag veta av hyresvärden att allting framöver måste vara Telia i hushållet, på grund av ett visst avtal. Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag va ju inte så rädd förut men visst kunde de hända hemska saker...folk är så sjuka...asså många är det men inte allt...mycket har väl varit bra också

SvaraCitera
latest comments