Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

superpojken:
varför håller folk på att "checka in" på facebook med pubar o restauranger och taggar sina vänner och skriver "fantastiskt sällskap!"

vad är syftet? visa att man är o super, att man är med personer, eller va??

och sen det här med att skriva "-privat" på sitt instagramkonto..

/inte bitter

"jag har vänner, lovar!!! Kolla, här är dom!!!"

Och jag har SÅ många följare också att jag måste få måna lite om mitt privatliv. @ Ellverpiiiigensprivatta på instagram 

SvaraCitera

Hmm, funderar på att sticka ut och ta en promenad i skogen. Vi får se om det faktiskt blir av eller om jag fortsätter att sitta och fundera tills det är läggdags.

SvaraCitera

Ruttenfisk:
Hmm, funderar på att sticka ut och ta en promenad i skogen. Vi får se om det faktiskt blir av eller om jag fortsätter att sitta och fundera tills det är läggdags.

Såhär dags? Då måste du taga med ficklampa för att inte snubbla över var stubbe.

SvaraCitera

PMR: Tips på datorspel att spela med partner??

Castle crashers är roligt och billigt, sido-scroller med tecknade riddare.

SvaraCitera

Vill få koll på mitt liv igen , ett steg är nog att skriva ner alla avsnitt och sådant jag är på serier . Sedan skapa en "läx-dag" som jag gör mina läxor på. Halkar efter i livet känner jag, något mer tips? Kanske skulle skapat en tråd istället men orkar inte

SvaraCitera

Hjälpt till med att slipa tapetskarvarna och spacklat i syrrans rum så nu är jag seg i armarna. "Pappa" målar taket och fönsterkarmar och klämmer upp nya tapeter i morgon och sedan är det bara golvet kvar som ska läggas. Ska bli kul när mitt rum ska göras i ordning och när våra rum är klara så blir det allrummet och badrummet här på övervåningen. Nä nu är det läga att smyga in i mitt rum och sova utan att råka väcka syrran

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

funderade på att cykla till en kyrkogård o röka nyligen

blev ej av =/

SvaraCitera
Ice
 Ice

Nice med online pizza på natten. 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis: Jo, så är det ju. Men ändå en hel del överdrivet mycket pengar. Speciellt då både är webbshoppar så man kan lika gärna gå till den andra och beställa lika enkelt. Men ja, de tjänar väl på sådana som ej söker på flera ställen. Jag har mer förståelse för fysiska butiker då de lagrar plagg, har en fysisk butik och som måste städas och så, plus extra personal. Utöver vad en webbshop har. Men därmed inte säga att webbshoppar också har utgifter.

Man undrar vilken som tjänar bäst faktiskt. Hur oengagerade är folk egentligen

SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh: funderade på att cykla till en kyrkogård o röka nyligen

Fett

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice: Nice med online pizza på natten. 🙂

Har dom öppet på natten ocksåå Förvånad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite full inte så full att jag skulle sjunga karaoke men nästan Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :

Fett

synd att jag ej gjorde det hade nog varit spännande

men kändes liksom mest ovärt, som att jag ba skulle säga "jahapp" o dra hem sen

men vet inte vore spännande :$

SvaraCitera
Ice
 Ice

Moongoose :

Har dom öppet på natten ocksåå Förvånad

Nej, jag beställde en halvgräddad som bara var att slänga in ugnen när ville äta den.

SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh: synd att jag ej gjorde det hade nog varit spännande

men kändes liksom mest ovärt, som att jag ba skulle säga "jahapp" o dra hem sen

men vet inte vore spännande :$

Imorgon är en ny dag!!! Du får se till att göra det och sen berätta om det var spännande eller ovärt Söt

SvaraCitera
latest comments