Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Kom att tänka på hur lite man använder rummen till, som huvudsakssyssla/ändamål.
Sovrum=sova, dator, (det där).
Badrum=tvätta sig, toa sig, fixa sig.
Kök=förvara mat, laga mat.
Vardagsrum=äta mat, se på TV, sitta i soffa.
Hall=förvara kläder.

Man/jag har mer utrymme än vad som egentligen behövs, eller kanske inte utrymme, snarare att det finns lite att göra i dessa utrymmen. Knepig tanke nu när jag skriver ner Rodnar, men lite så är det.

SvaraCitera

Crysilis:
Bara ätit 1.5 macka(or) idag. Urgh min mage värker =S

Fortfarande.
Måste verkligen äta nu men har ej någonting att tillaga i kylen eller skafferiet. Måste handla.

SvaraCitera

Crysilis:

Fortfarande.
Måste verkligen äta nu men har ej någonting att tillaga i kylen eller skafferiet. Måste handla.

Jag skulle behöva hämta ut ett paket men vill inte träffa en clown så jag stannar hemma.

Försöker få sambon att nappa på lite olika matförslag så att han måste åka och handla. Det går sådär.

SvaraCitera

elverpigen:

Jag skulle behöva hämta ut ett paket men vill inte träffa en clown så jag stannar hemma.

Försöker få sambon att nappa på lite olika matförslag så att han måste åka och handla. Det går sådär.

Finns det sådana där du bor? Eller oroar du dig utifall? Bara hört folk prata om det, aldrig sett någon sådan mer än film och utanför cirkusar.

Jaa, du får dra till med att det är helg och ge förslag på någonting extra fint och ovanlighet, eller ge förslag på sambos favoriträtter ^^

SvaraCitera

Crysilis:

Finns det sådana där du bor? Eller oroar du dig utifall? Bara hört folk prata om det, aldrig sett någon sådan mer än film och utanför cirkusar.

Jaa, du får dra till med att det är helg och ge förslag på någonting extra fint och ovanlighet, eller ge förslag på sambos favoriträtter ^^

har inte hållit superkoll pga bor i skogen men bor i en inavelsort så mkt möjligt att någon understimulerad stackare skulle tycka att det är en bra ide att haka på trenden.

Som parantes hade jag blivit rädd även om folk hade börjat gå runt med enhörningsmasker och stört folk. vill helst inte bli approached av NÅGON, civil som clown som enhörning

SvaraCitera

Déjà vu.

SvaraCitera

Har möblerat om här i förrgår, datorbordet är emot fönstret så kissen har nu hoppat upp för att se ut, så lägger hon svansen över hela tangentbordet Söt

SvaraCitera

Jag undrar om jag kommer att minnas den här tiden likadant som att jag nu minns när jag var liten. Minns knappt någonting ifrån efter 12 år -> för ett år sedan. Inte på det sättet som jag minns förr iallafall.

SvaraCitera

varför håller folk på att "checka in" på facebook med pubar o restauranger och taggar sina vänner och skriver "fantastiskt sällskap!"

vad är syftet? visa att man är o super, att man är med personer, eller va??

och sen det här med att skriva "-privat" på sitt instagramkonto..

/inte bitter

SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va ja diggar putin xD

SvaraCitera
PMR
 PMR

superpojken:
varför håller folk på att "checka in" på facebook med pubar o restauranger och taggar sina vänner och skriver "fantastiskt sällskap!"

vad är syftet? visa att man är o super, att man är med personer, eller va??

och sen det här med att skriva "-privat" på sitt instagramkonto..

/inte bitter

Tänker att det är för att visa att "hej, jag har ett fabulöst liv med vänner". Vill ibland själv checka in att jag är hemma och ser på tv. 

SvaraCitera
PMR
 PMR

Tips på datorspel att spela med partner??

Har spelar Grim Fandang innan...

SvaraCitera

PMR:
Tips på datorspel att spela med partner??

Har spelar Grim Fandang innan...

Vad för typ av spel gillar ni? Jag har aldrig spelat Grim Fandang men du skrev att du klarade ut det för någon månad sedan, då kikade jag in på det. Verkar som ett 90talsspel med uppdrag och så?

Spelar ni på samma dator eller skall det vara tvåspelarläge så båda kan spela samtidigt på varsin?

SvaraCitera

Spela Mysteriet på Greveholm!
Eller kanske inte... Det var lajban när man var liten, men det var ju då. Man är nog lite kräsnare nu när tekniken gått framåt en del.

SvaraCitera

Jag sitter här en kulen kväll och tittar ut genom fönstret.
Jag ser en man, jag ser en hund, jag undrar vart dom är på väg.
Ska dom till New York?
Nej!

Jag ser en präst, en präst jag ser, jag undrar vart han är på väg.
Ska han till New York?
Nej!

Allt jag ser är allt jag ser och jag undrar vart det är på väg.
Ska det till New York?
Nej...

SvaraCitera
latest comments