*1338
sry man 1338
har problemz, måste bestämma mig och ringa inom 10 min och meddela om jag kmr imorgon till jobbet eller ej, och jag vet inteeeee, har inte råd att vara sjuk nå mer
hjärnan e på högvarv
Hur jag ska bryra mig in i mitt hus. Jag glömde nyckeln, hatar hur alla kollar på mig. Aja, har i alla fall wi-fi..
Vaknar upp av att Peace & Love har ställts in och att Raffl ryktas till NHL. P&L får ett tråkigt av mig men tänker samtidigt. För dåliga artister för ett allt för dyrt pris, självdöden. Att Raffl sticker fick mig att utbrista i ett stort Helvete!!
Godmorgon UM
Melissa spelar in en ny skiva nu och imorgon släpps biljetterna för turnén och lösa rykten om att Winnerbäck är på Irland... =)
fan har idrottsdag imorgon.
Alltså den där känslan när bokslutet blir rätt på första försöket är ju helt fantastisk. Åååh vad skönt! Men saatan vilken stressig dag det har varit. Vaknade sent och stressade till skolan men vi hade visst inte någon matte ens. Sedan hade jag en redovisning på tio minuter och direkt efter det skulle jag göra ett tvåtimmars-prov på 50 minuter eftersom jag hade ännu ett prov efter det. Blöh. Fast allt gick asbra. Jag skulle vilja sova nu.
Både Wheeler Dealers och Top Gear på tv. Detta var ju enkelt.
Mina tankar är att jag vill ha en kille
trodde jag skulle säga upp mig idag, men det gjorde jag ej
första gången jag har med företaget att göra utan att bli förbannad typ
får se hur jag gör till hösten dock
Ska vi se vad denna film har att erbjuda
Christian Bale och japaneser