Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

nubbie:

Precis! Typ Jula osv.

Ja bra skit, doften av stål och billigt gummi, man blir halvt hård bara man tänker på det.

nubbie:
Känner mig som en tönt.

Dårå?

SvaraCitera

Vad är det här för tramsig design, vad har hänt UM Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Andas nog in lite för mycket lackångor. Sticker i näsan. Så väldans bra är det nog inte att råka gnugga in lack i ett sår heller, heehee. 

dazed:

Ja bra skit, doften av stål och billigt gummi, man blir halvt hård bara man tänker på det.

Dårå?

Fniss. Ja mycket att klämma på finns det ju mvh hittar tillbaka till mitt snuskiga jag.

Lite töntigt är det ändå att traska runt i friluftsbutiker bara för att titta på allt skoj som finns och fundera ut tillfällen då man faktiskt skulle kunna behöva den där söta lilla turvänliga espressokannan trots att man inte ens dricker kaffe osv.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Fniss. Ja mycket att klämma på finns det ju mvh hittar tillbaka till mitt snuskiga jag.

Lite töntigt är det ändå att traska runt i friluftsbutiker bara för att titta på allt skoj som finns och fundera ut tillfällen då man faktiskt skulle kunna behöva den där söta lilla turvänliga espressokannan trots att man inte ens dricker kaffe osv.

😀

Ja men det är bara Gud och ditt sunda förnuft som försöker få dig att börja ta upp kaffedrickandet ädla värv.

SvaraCitera
Paseo

bajskorv ehe

SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
bajskorv ehe

Hej på dig din bajskorv, kul att se dig igen.

SvaraCitera
Paseo

hehehehe bajskorv jag borde heta så
ah detsamma

dazed:

Hej på dig din bajskorv, kul att se dig igen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

😀

Ja men det är bara Gud och ditt sunda förnuft som försöker få dig att börja ta upp kaffedrickandet ädla värv.

Usch nej. Min syster har sett till att varna mig för att jag säkert kommer bli den där personen som mobbas i smyg för att den dricker te under fikarasterna på jobbet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

aaa men nee, inte det jag syftar på hehe 🙂

isola: mvh varenda kvinnas kropp en gång i månaden

SvaraCitera
Ämnesstartare

"Jag är så kär att jag vill spy.

Kan inte hjälpa att jag fortfarande känner något trots att det är slut men på grund av att det gått för lång tid, tänker jag känna såhär i hemlighet. jag tycker om dig för mycket för att utsätta dig för vetskapen om det"

idag såg jag en idiot. Han kollade å mig med snuskig blick och jag blev så arg.

- Vad bra att du fått kryckor, det var rätt dig haha.

- Äre bra?

- Aa, bättre än med dig. Jag är både snyggare och har det bättre

- Hahaha hälsa din mamma.

- Du, hon är gift med min pappa och vi alla har det bra till skillnad från dig som är ensam.

mitt hjärta slog så hårt och jag var nära på att skrika fula könsord till hnom. Letade efter honom ett tag för att skrämma honom men han hade tydligen gömt sig. när jag skulle därifrån såg jag honom, 3 timmar hade han vart där - som jag... Skillnaden är att han jämt är där. Varför? hatar honom.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
hehehehe bajskorv jag borde heta så
ah detsamma

Mhm något att tänka på. Äre bra?

nubbie:

Usch nej. Min syster har sett till att varna mig för att jag säkert kommer bli den där personen som mobbas i smyg för att den dricker te under fikarasterna på jobbet.

Ja förberedd dig på ett liv i skam med en stigmatiserad tekopp som enda vän medan kollegorna vägrar ens se dig i ögonen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

aa men vissa tror ju att gud eller slumpen styr det där, fast det är väl också orsaker... dock inte orsaker vi kan styra över

Mirousroea: jaha! det är ju bra tycker det är så för det mesta

SvaraCitera

sömnparalys är blää

SvaraCitera
Paseo

ja det är nog ganska bra tror jag, själv då?

dazed: Mhm något att tänka på. Äre bra?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Livet kan alltid ges mening! Se gärna videon.

SvaraCitera
latest comments