Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist: se...

ekivok ekvilibrist: verklighet...

Rodnar avslutar du alltid så?

SvaraCitera

Galen

SvaraCitera

Tycker dock att mister

Är mer lik mister
 60082385.jpg

SvaraCitera

bitter:

Jag gillar punkter och att lämna saker hängande i luften... 

När jag pratar avslutar jag alltid med "..."... har svårt att avsluta meningar... det är nog bättre att nån annan gör det åt mig...

SvaraCitera

bitter:

När jag pratar avslutar jag alltid med "..."... har svårt att avsluta meningar... det är nog bättre att nån annan gör det åt mig...

SvaraCitera

... oavsiktliga punkter...

SvaraCitera

...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Drevet som går just nu mot Oscar Sjöstedt måste ärligt talat vara det mest obegripliga och tramsiga jag varit med om, och då har man ändå varit med om en hel del SD-drev.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:

ska lyssna efter punkterna vid nästa buffytillfälle..

..

SvaraCitera

Härligt i morgon är det fredag och jag slutar plugget kl 14.00 och då följer jag med Fredrik hem och vi kör flygsimulator på datorn. Hehe egentligen skulle jag fråga om han vill se mig naken igen eftersom han gillade det när vi var och simmsde BlinkGalen..tror knappast han säger nej..kanske vill känna med...naaaajs Galen

SvaraCitera

bitter:

ska lyssna efter punkterna vid nästa buffytillfälle..

..

"Korrekt." sägs dock med fördel med en enda klart markerad punkt.... får öva på det där...

SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:

"Korrekt." sägs dock med fördel med en enda klart markerad punkt.... får öva på det där...

jag tycker nog till och med att det ska förstärkas med ett utropstecken bland...

SvaraCitera

Oj, gick på en skola för flera år sedan, gick nu in på deras hemsida och fick se att det endast är en lärare kvar sedan min tid. Det kan inte ha varit så trivsamt att arbeta där kan jag tänka mig. Det förstås, inte att studera där heller! Vill ha tillbaka min tid ifrån där! Ett år!

SvaraCitera

En fd klasskamrat (och tvåbarnsmor) är nybliven singel

Det fick mig att känna att det är rätt gött ändå att man inte hunnit yngla av sig än

SvaraCitera

Hur gråter man? Eller vet hur man gråter , men har inte gråtit på två eller tre år. Jag vill verkligen gråta men när man sätter sig ner och tänker på allt det ledsna så blir det bara lite dimmigt för ögonen men det kommer aldrig några tårar? Jag har försökt och locka fram dom med sorglig musik och filmer men det funkar verkligen inte! Vill så gärna bara gråta :/

SvaraCitera
latest comments