Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Ska nog försöka få in att folk kanske hittar mer fint/bra hos mig än vad jag tror att de gör, hehe. Har fått höra rätt mycket fina grejer av andra på sista tiden.

SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Han sa nåt i stil med att han var kär först, sen försvann det och att han stannade med mig för att jag erbjöd någon slags trygghet, men han älskar mig inte bla bla bla. Jag vet inte. Summa summarum känner jag mig ganska utnyttjad.

Gu, det förstår jag verkligen. 🙁 Fan vad tråkigt att höra. Du förtjänar så mycket bättre! <3

SvaraCitera

Tumme nedDet enda jag tänker på är att jag är hungrig....

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ovanligt trött idag, men vet inte varför.

SvaraCitera

passe aro :
Lämnar mitt kära götet, hittade busskort på bussen. Wööö. Gratis är gott.

ignorera mig ba :@@@@

SvaraCitera

jag hatar brännässlor

ska gå ut å bränna ner dem

SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahaHjärta

SvaraCitera

davvelito:
hahahahaHjärta

jag har hela högerbenet fyllt emd kliande svidande utslag :((((

SvaraCitera
time
 time

Mysia:

Gu, det förstår jag verkligen. 🙁 Fan vad tråkigt att höra. Du förtjänar så mycket bättre! <3

Tack finaste du <3 Vanligtvis skulle mitt självförtroende inte hålla med, men den här gången gör det det. Karma i all ära men det här var fult. Är den 15e fortfarande spikat?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: jag har hela högerbenet fyllt emd kliande svidande utslag :((((

Fylle-Japan fick någon briljant idé?

SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Tack finaste du <3 Vanligtvis skulle mitt självförtroende inte hålla med, men den här gången gör det det. Karma i all ära men det här var fult. Är den 15e fortfarande spikat?

vet inte riktigt vad jag ska säga eftersom jag aldrig kan förstå hur du känner, men jag tänker på dig och finns här om du vill prata. kramis.

SvaraCitera
Ämnesstartare

borde jag ragga upp en i skolan?

SvaraCitera
Ämnesstartare

" en jävla tandköttsinflammation ska ingen i den här familjen ha"

SvaraCitera
time
 time

amsi:

vet inte riktigt vad jag ska säga eftersom jag aldrig kan förstå hur du känner, men jag tänker på dig och finns här om du vill prata. kramis.

Tack, det värmer verkligen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Liberty Ale är svingod kan jag intyga (iddqd har pekat ut den åt mig också)

Glatt skålande

turtle:

örebrooo

Antar att det är den på Kungsgatan du menar. Bara gissar lite. Dale's Pale Ale är en av mina favoriter. Även Mikkeller K:rlek, Oppigårds Amarillo och Sierra Nevada Pale Ale är fullt drickbara.

SvaraCitera
latest comments