Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Tickstart:
haha bröst på norska, "pupper" 😀 De måste ju aktivt försökt att få det att låta barnsligt, vilka peddos

mamman till adrian har en kopp med hattifnattar på : D 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Francium:

mamman till adrian har en kopp med hattifnattar på : D 

Kanske förldrarna har nåt med det hela att göra...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Francium: adrian

/anna

SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt att jobba, man slipper vara hemma med allt bråk och drama

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Minns inte exakt varför. Ett av argumenten de hade, var att sajten skulle krascha om inget gjordes.

servrarna klarade inte av antalet användare så de var tvungna att göra sidan sämre så folk lämna ??

SvaraCitera
sluk
 sluk

PMR:

Lyssnar du på Aretha Franklin (min idol förutom Bowie)? Four Tops, Mamas and the papas, José González, BB King, Ray Charles, Stevie Wonder, Simon and Garfunkel osv?

Ja det gör jag. Aldrig lyssnat på Aretha dock.

SvaraCitera
penja

Igår när jag skulle handla på Pressbyrån råkade jag prata engelska istället för svenska. Sen var jag tvungen att fortsätta med det och låtsas som att jag var en turist, lol 

SvaraCitera

penja:
Igår när jag skulle handla på Pressbyrån råkade jag prata engelska istället för svenska. Sen var jag tvungen att fortsätta med det och låtsas som att jag var en turist, lol 

Mycket glad Umgåtts med engelsktalande före eller bara något infall?

SvaraCitera

sluk:

Förmodligen allt som inte är pop, rap, house, dubstep, elektronisk musik och metal. Resten går nog att lyssna på. Helst lite äldre låtar. 

Har en hel del lugn instrumental musik och mycket musik på andra språk men även lite engelska och svenska låtar. Tvivelaktigt om du skulle uppskatta dock. Måste googla på vad pop faktiskt är, aldrig förstått den genren.

SvaraCitera
penja

Crysilis:

Mycket glad Umgåtts med engelsktalande före eller bara något infall?

Umgicks med engelsktalande precis innan! Och gör det ganska ofta 🙂 Annars vore det ganska udda, haha! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

brände fingret på kokande vatten, självklart >.>

SvaraCitera
ZoSieE

Jag är hungrig!

SvaraCitera
sluk
 sluk

Crysilis:

Har en hel del lugn instrumental musik och mycket musik på andra språk men även lite engelska och svenska låtar. Tvivelaktigt om du skulle uppskatta dock. Måste googla på vad pop faktiskt är, aldrig förstått den genren.

Släng hit din favoritlåt så får jag lyssna och se vad jag tycker.
Pop är krångligt. Ifall jag har förstått det rätt så handlar pop om flera olika musikstilar. 50, 60 och 70-tals pop kan jag nog lyssna på men nutidens pop, nej tack. 

SvaraCitera

Tänker på ngt annat men vill nämna: nu kan alla se att det var hans fel.

SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
uhu klockan är tre och jag har nyss tandborstat tandtrådat shamponerat balsamerat tvättat tonat exfolierat smörjt in med tre olika grejer och bytt ett örngott fifan vad det är jobbigt att ha en kropp alltså

Man skulle bara varit ett flintskalligt huvud som kröp omkring alltså. Måste vara det ultimata...

SvaraCitera
latest comments