vonKissekatt:
åh lilla tussan med rosetten i håret som antagligen tänkte att hon överlistade tanten genom att bara äta kanterna på marshmallown <3
Åhh naj! Du fick mig att med ens känna mig oerhört gottesugen, vill äta marshmallows nu! Och chips såklart 
Crysilis:
Åhh naj! Du fick mig att med ens känna mig oerhört gottesugen, vill äta marshmallows nu! Och chips såklart
sätt en tallrik framför dig och vänta lite!
vonKissekatt:
sätt en tallrik framför dig och vänta lite!
Kommer inte på tal! Skall fara till affären genast och inhandla, erhm... "livsmedel". 
Sveriges propagandaministerie, ähum, Radio, svarar aldrig på mail numera.. Jäklar vad den organisationen gått downhill bara de senaste åren :s
blev precis medlem och jag funderar på hur allt fungerar här 🙂
Måste man vara bög eller kvinna för att få jobba på radio?!
Ber om nakenbilder
Får nakenbilder
Hon frågar om jag vill ha nakenbilder
Nekar, då jag är med en annan
"UUH DU MANIPULERAR TJEJER MED LÅG SJÄLVKÄNSLA FÖR DIN EGEN VINNING OCH FÅR DEM ATT GÖRA SOM DU VILL"
Fan är det för fel på folk, bitch vad vet jag om hur du uppfattar dig själv
izzabelle:
blev precis medlem och jag funderar på hur allt fungerar här 🙂
Alla tjejer är kära i edin, tickstart har häftigt skägg, och alla killar är i smyg kära i vonkissekatt eller ceka eller terrormat
*ELLER SÅ ÄR DET BARA JAG
*
snarare:
Alla tjejer är kära i tickstart, tickstart har häftigt skägg, och alla killar är i smyg kära i tickstart eller tickstart eller tickstart 
Tickstart:
snarare:
Alla tjejer är kära i tickstart, tickstart har häftigt skägg, och alla killar är i smyg kära i tickstart eller tickstart eller tickstart
Du glömde "*ELLER SÅ ÄR DET BARA JAG
*"-biten. 
tyckte det innehöll tillräckligt med "jag" redan 
med några få undantag 
vilka tänker du på? Du är ju inte en av dem iaf