Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

PMR
 PMR

Jahopp, efter allergitester får jag äta färre saker än tidigare...
Kan iaf äta aubergine nu... är ju alltid något... Men får gå tillbaka till att inte äta mandel : ))) som finns i fan allt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Jahopp, efter allergitester får jag äta färre saker än tidigare...
Kan iaf äta aubergine nu... är ju alltid något... Men får gå tillbaka till att inte äta mandel : ))) som finns i fan allt.

mandel suger så de e ingen förlust 

SvaraCitera
PMR
 PMR

Axelinaaas:

mandel suger så de e ingen förlust 

Jag tycker inte om mandel. Men jo, varje allergi är en förlust. Är aldrig kul att ta allergimedicin och att åka till sjukhus om man får anafylaxi(allergichock). Är så mycket med mandel i. Det behöver sällan kännas på smaken. 

SvaraCitera
PMR
 PMR

Allergisk mot gröna bönor som väntat :)))
Är rätt ledsen över det. Vill inte vara så begränsad i vegmatvärlden. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Jag tycker inte om mandel. Men jo, varje allergi är en förlust. Är aldrig kul att ta allergimedicin och att åka till sjukhus om man får anafylaxi(allergichock). Är så mycket med mandel i. Det behöver sällan kännas på smaken. 

ahh iof :/

SvaraCitera

Hatar alla otrevliga sköterskor. Ringer och frågar om min bvitamin eftersom det ej står när jag ska ta dem och jag hört olika grejer. Sköterskan ba kolla med apoteket. Säger att jag ju nu ringt dem och att hon lika gärna kan kolla upp det och hon ba står det en om dagen så är det på morgonen varpå jag ba jaha och hon ba nä jag vet inte. Hoppas att du får flatlöss i flimmerhåren jävla människa. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Hatar alla otrevliga sköterskor. Ringer och frågar om min bvitamin eftersom det ej står när jag ska ta dem och jag hört olika grejer. Sköterskan ba kolla med apoteket. Säger att jag ju nu ringt dem och att hon lika gärna kan kolla upp det och hon ba står det en om dagen så är det på morgonen varpå jag ba jaha och hon ba nä jag vet inte. Hoppas att du får flatlöss i flimmerhåren jävla människa. 

:((  

SvaraCitera

S3ON:

:((  

Ja :(( hon ba men läs bipacksedeln (som om jag vore dum i huvudet och inte kommit på det själv) varpå jag helst ej gjorde det då jag bara kommer att börja läsa på om biverkningar och kanske ej ta dem pga det och hon ba men du kan ju bara läsa lite?? Som om jag inte tänkt på det också åh idiotin. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

SR kör på "gillar du inte nya ghostbustersfilmen så är du sexist"-spåret. Fucking disgraceful.

SvaraCitera
Ämnesstartare

original-ghostbusters är skittråkig så jag är nog också sexist, lär inte ens se nya.

SvaraCitera

I dag kör jag och min kompis Peter med nakenutmaningar igen..Mycket glad

SvaraCitera

Johan Carlsson:
I dag kör jag och min kompis Peter med nakenutmaningar igen..Mycket glad

Vilka typ av utmaningar är det

SvaraCitera
Hando

Om man inte skulle ta och bära ner dörren till vardagsrummet ner till förrådet istället. Slipper man dra undan den varje gång man ska in i garderoben. Fast och andra sidan är det ett jävla jobb att bära en dörr med tre glasrutor 3 våningar ner sen in i ett trångt, mörkt förråd som behövs rensas där den kommer stå väldigt mycket i vägen. Hmm. Nog bättre att slänga ner den från balkongen istället och hoppas ingen är under just då.

SvaraCitera

Ska nog gå upp och duscha. Kommer typ svimma. Mmhm 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando: Nog bättre att slänga ner den från balkongen istället och hoppas ingen är under just då.

Mycket gladMycket gladMycket glad 1+

SvaraCitera
latest comments