Jahopp, efter allergitester får jag äta färre saker än tidigare...
Kan iaf äta aubergine nu... är ju alltid något... Men får gå tillbaka till att inte äta mandel : ))) som finns i fan allt.
PMR:
Jahopp, efter allergitester får jag äta färre saker än tidigare...
Kan iaf äta aubergine nu... är ju alltid något... Men får gå tillbaka till att inte äta mandel : ))) som finns i fan allt.
mandel suger så de e ingen förlust
Axelinaaas:
mandel suger så de e ingen förlust
Jag tycker inte om mandel. Men jo, varje allergi är en förlust. Är aldrig kul att ta allergimedicin och att åka till sjukhus om man får anafylaxi(allergichock). Är så mycket med mandel i. Det behöver sällan kännas på smaken.
Allergisk mot gröna bönor som väntat :)))
Är rätt ledsen över det. Vill inte vara så begränsad i vegmatvärlden.
PMR:
Jag tycker inte om mandel. Men jo, varje allergi är en förlust. Är aldrig kul att ta allergimedicin och att åka till sjukhus om man får anafylaxi(allergichock). Är så mycket med mandel i. Det behöver sällan kännas på smaken.
ahh iof :/
Hatar alla otrevliga sköterskor. Ringer och frågar om min bvitamin eftersom det ej står när jag ska ta dem och jag hört olika grejer. Sköterskan ba kolla med apoteket. Säger att jag ju nu ringt dem och att hon lika gärna kan kolla upp det och hon ba står det en om dagen så är det på morgonen varpå jag ba jaha och hon ba nä jag vet inte. Hoppas att du får flatlöss i flimmerhåren jävla människa.
vonKissekatt:
Hatar alla otrevliga sköterskor. Ringer och frågar om min bvitamin eftersom det ej står när jag ska ta dem och jag hört olika grejer. Sköterskan ba kolla med apoteket. Säger att jag ju nu ringt dem och att hon lika gärna kan kolla upp det och hon ba står det en om dagen så är det på morgonen varpå jag ba jaha och hon ba nä jag vet inte. Hoppas att du får flatlöss i flimmerhåren jävla människa.
:((
S3ON:
:((
Ja :(( hon ba men läs bipacksedeln (som om jag vore dum i huvudet och inte kommit på det själv) varpå jag helst ej gjorde det då jag bara kommer att börja läsa på om biverkningar och kanske ej ta dem pga det och hon ba men du kan ju bara läsa lite?? Som om jag inte tänkt på det också åh idiotin.
SR kör på "gillar du inte nya ghostbustersfilmen så är du sexist"-spåret. Fucking disgraceful.
original-ghostbusters är skittråkig så jag är nog också sexist, lär inte ens se nya.
I dag kör jag och min kompis Peter med nakenutmaningar igen..
Johan Carlsson:
I dag kör jag och min kompis Peter med nakenutmaningar igen..
Vilka typ av utmaningar är det
Om man inte skulle ta och bära ner dörren till vardagsrummet ner till förrådet istället. Slipper man dra undan den varje gång man ska in i garderoben. Fast och andra sidan är det ett jävla jobb att bära en dörr med tre glasrutor 3 våningar ner sen in i ett trångt, mörkt förråd som behövs rensas där den kommer stå väldigt mycket i vägen. Hmm. Nog bättre att slänga ner den från balkongen istället och hoppas ingen är under just då.
Hando: Nog bättre att slänga ner den från balkongen istället och hoppas ingen är under just då.

1+