har roligt åt personer som är rädda för mig
Men alla texter jag skriver är inte sanningsenliga, tyvärr, så det är inte jätteviktigt att sammanställa allting.Aw, glädjer mig att min blogg roade några åtminstone, önskar jag kunde få tillbaka den men vet att det åsamkade mer smärta än något annat minst sagt för mig själv.Om jag orkar så fixar jag ett ställe att skriva ärligt och öppet på, kan väl lägga in en oseriös kategori för skojs skull också så jag får utlopp för dem överflödiga tankarna 😀
amsi: det kan vara lättare för dig att se över tankar och känslor du haft under en viss tidpunkt. det är lättare för folk som saknar din blogg att få fortsätta läsa dina texter.
Det var bra hoppfullt av mig att de skulle ha ändrat tillbaka sidan.
Var tog min konservburk vägen som jag så envist bor i...
svart på vitt; nu vet jag att han känner något för sin bästis... Minns att jag för första gången blev svartsjuk när han pratade med henne i telefon, även då brukade han rodna och jag förstod aldrig riktigt varför eftersom att han jämt förnekade något kärlek gentemot henne. "Vi är bara kompisar, tro inget annat" men jo, jag trodde annat och jag gör det fortfarande. Det som skiljer mina misstankar nu mot då, är att jag ser svart på vitt nu - han lämnade mig för henne, han ljög om mig till henne, han ljög om oss för att hon inte skulle lämna honom. Han ville inte förlora henne, hon var och är viktigare än vad jag någonsin vart.
Jag önskar att jag kunde sluta bry mig om honom men fortfarande så vill jag hans bästa, fortfarande vill jag hjälpa honom om han ber om hjälp men jag vet att han inte förtjänar det... Inte från mig iaf.
Jag hoppas att de förlovar sig snart, bara för att de ska fatta vilket misstag det är. Han kommer våldta och misshandla medan hon aldrig kommer få sin kärlek till honom besvarad. Detta är jag säker på för att han klarar av att krossa någon han knappt känner, helt utan anledning men även för att han klarar av att totalt skita i henne vissa gånger, fastän de känt varandra tillräckligt länge för att han knappt ska kunna klara sig utan henne.
behövde skriva långt den här gången.
Ligger och försöker sova för att jag ska upp tidigt imorrn. Är inte vidare trött och till på det så blev jag just nu SÅ SATANS SUGEN PÅ PIZZA ATT JAG INTE VET VAD. Känner pizzadoften i mina näsborrar. Aaaaaaaaaaaaa, döda mig.
drömde att gud kliade mig i nacken . d var underbart
lilla_bob = suicide girl
idag vill jag helst ta någonting sinnesförändrande. jag behöver det.
Jävla skitnatt. Låg vaken till tre och hostade upp slem från det mest onåbara djupet av mina lungor. Kan inte ens hosta riktigt längre, det mynnar bara ut i ett hest kväkande och kväljningar.
Känslan är att jag har bomull i lungorna som täpper till och ger mig en diffus syrebrist.
Jag vill inte mer nu. Sju månader med kvävningskänslor och panik. Det tar ut hela min kropp. Jag är i ett konstant krig med mig själv.
Trygghetsbeteendena är så många att jag knappt kan skilja dem från . Mitt huvud värker och mina händer darrar. Naglar bits ner till intet.
Låt mig vara!
och stackars frukt hålls vaken av hårt ekande host.
är jäkligt sugen på att färga håret!
exempel:

men jag vet inte om jag har rätt hudton för att detta ska fungera
det som är bra med röt och oranget hår är att det blir snyggt mot mitt bruna hår sedan när utväxten kommer. nästan lite dip dye, tillslut.
jag drömde att jag färgade håret rött
Jag äger knappt några kläder jag gillar, men det känns mycket ovärt att faktiskt betala pengar för att köpa nya. det känns så mycket mer värt med böcker. å andra sidan vore jag nog mer bekväm med mig själv om jag hade möjlighet att uttrycka mig på ett tillfredsställande estetiskt sätt. bör lägga lite mer av min budget på lite nya kläder. tyvärr kostar allting 34647486658356kr när kvaliteten är noll, vilket är lite beyond me. men, men. får försöka hitta bra grejor som är bra. blir nog lättare sen till sommaren då jag kan internethandla mer. hittar sällan fina plagg i fysiska butiker.