Rqus:
därefter OS i augusti.
Fast det kan jag stå ut med.... fast inte fotbolls os. Det kommer vara en pain in the ass
har lagt över 600 kr på mina hobbys idag... jaja om en månad för jag lön!!!!wöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
Insåg nyss att den tecknade Robin Hood är ifrån 1973 
Någon som vet hur läget är med att ändra profilbilder? Har hittat en perfekt bild som jag vill ändra till, men vågar inte än
Testade. Misslyckades. Blev besviken...
Nu är det helvete i huset. Mor kan inte hantera lillebror och dem bara skriker på varandra. Vill så gärna gå in och säga åt båda två.
Mitt liv.
MaximusPrime:
Nu är det helvete i huset. Mor kan inte hantera lillebror och dem bara skriker på varandra. Vill så gärna gå in och säga åt båda två.
Så här inför fotbolls-EM är det intressant att begrunda det manliga släktet på avstånd. Nu samlas de på sina soffor, dricker öl och stoppar kakhålet fullt av skräpmat, gastar och lever om. Ja ni vet hur det brukar se ut.
Fotboll och annan sport är en del av indoktrineringssystemet. Lagsporterna skapar irrationellt grupptänk samt underordnad inför auktoritär makt. Det är oerhört farligt för våra samhällen när folk grupperar sig och får det tänket.
Lagsporter som fotboll och ishockey lockar särskilt män, vilket inte är så förvånande med tanke på att tjejerna generellt avsäger sig manliga värderingar som dominans, aggression, tävlan och inte minst våld.
Jag tycker att det är tur att så många tjejer inte gillar denna typ av indoktrinering. Tjejerna kommer att leda världen framåt. Ni är så mycket smartare än män, rent generellt. Vi män har nu haft den ledande rollen i tusentals år och kolla vad det lett till omkring vår planet.
Nu är det kvinnornas tur och de flesta män kan fortsätta ligga framför TV:n, vråla och kolla på grabbar de inte ens känner springa runt och sparka på en boll, omringad av företagsreklam. Helt meningslöst ju, är det inte?
Avalanche:
Så här inför fotbolls-EM är det intressant att begrunda det manliga släktet på avstånd. Nu samlas de på sina soffor, dricker öl och stoppar kakhålet fullt av skräpmat, gastar och lever om. Ja ni vet hur det brukar se ut.Fotboll och annan sport är en del av indoktrineringssystemet. Lagsporterna skapar irrationellt grupptänk samt underordnad inför auktoritär makt. Det är oerhört farligt för våra samhällen när folk grupperar sig och får det tänket.
Lagsporter som fotboll och ishockey lockar särskilt män, vilket inte är så förvånande med tanke på att tjejerna generellt avsäger sig manliga värderingar som dominans, aggression, tävlan och inte minst våld.
Jag tycker att det är tur att så många tjejer inte gillar denna typ av indoktrinering. Tjejerna kommer att leda världen framåt. Ni är så mycket smartare än män, rent generellt. Vi män har nu haft den ledande rollen i tusentals år och kolla vad det lett till omkring vår planet.
Nu är det kvinnornas tur och de flesta män kan fortsätta ligga framför TV:n, vråla och kolla på grabbar de inte ens känner springa runt och sparka på en boll, omringad av företagsreklam. Helt meningslöst ju, är det inte?
Själva sporten har jag inget problem med, men jag är inte förtjust o de män som vrålar i sofforna sådär och tror att de är MÄN för det..så, jo, du har en liten poäng där
Haha.
Jag tror att jag har blivit kär..
känns varmt och underbart i hela kroppen
Jasså, får man veta lite mer..
Johan Carlsson:
Jag tror att jag har blivit kär..känns varmt och underbart i hela kroppen