Google vet att man fyller, för de har ändrat logan till en kalas-logotype med tårtor, kakor och ljus - bara för min skull. Helt amazing and I löv it. 
Har blivit beroende av vätskor
Rqus:
Google vet att man fyller, för de har ändrat logan till en kalas-logotype med tårtor, kakor och ljus - bara för min skull. Helt amazing and I löv it.
grattis!
Jonte9:
Har blivit beroende av vätskor
Ja, alla människor är beroende av vätska, det är elementärt för kroppen.
Nej... men något speciellt? Menar du att du är besatt av en viss dryck som saft, koffeindryck, cider?
ceka92:
vad tycker ni är en dyr väska tjejer?
Vokni postade en artikel där en person handlat en väska för två miljoner...
Nej, jag vet ej. Jag är inte av det könet, men det beror lite på? En vanlig handväska? Funktionen är nog inte det man ser mest till när det är handväskor, de är ofta ungefär de samma , kvalitén och hur luxuös den är, kan jag tänka mig är det viktigaste.
Att tänka mig in i situationen så vore jag själv nog inte att betala över femhundra kronor. För ett sådant.
Men, jag har egentligen ingen aning vad de kostar, du får avgöra själv hur vida ditt tycke för den och behövligheten för den speglar pengarna som den kostar.
Crysilis:
Ja, alla människor är beroende av vätska, det är elementärt för kroppen.
Nej... men något speciellt? Menar du att du är besatt av en viss dryck som saft, koffeindryck, cider?
Ja, en kall celcius är så himla gott nu när det är så kallt mm
glömde bort att det inte går att ladda upp profilbilder..................................
så roligt att vara medlem här!!!!
funderar på att gå ut på balkongen
runka o käka glass
ta sig nå cigg
men ja har fan slut på glass
Nu sitter jag här igen.. men innan har jag varit ute o sånt. Bara så du vet.